أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۷۱۳۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس مصوبات این کمیسیون را تشریح کرد.
به گزارش پایگاه 598، علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس در گفت‌ و گو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نشست این کمیسیون، گفت:در این نشست کارشناسانی از وزارت اطلاعات، سازمان اداری و استخدامی کشوری و مرکز پژوهش‌های مجلس برای بررسی طرح اصلاح ماده واحده اصلاح تبصره یک قانون ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان مصوب 97/6/6 مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در این تبصره آمده بود که جانبازان بالای 25 درصد، آزادگان بالای 3 سال و رزمندگان بالای 50 ماه جبهه و فرزندان شهدا از شمول این قانون مستثنی هستند.

نماینده ساری و میاندرود در مجلس، عنوان کرد: بر اساس پیشنهاد نمایندگان این تبصره به این صورت اصلاح شد که جانبازان بالای 25 درصد، آزادگان بالای 6 ماه یا رزمندگان بالای 6 ماه جبهه و فرزندان شهدا، مدافعان حرم و همسران شهدای مدافع حرم از شمول این قانون مستثنی هستند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها