يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۷۷۱۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۲     ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه کربلا در مازندران یکی از سرپل های اصلی گروهک سلطنت طلب مستقر در خارج از کشور را دستگیر کردند.
به گزارش پایگاه 598، در آستانه انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، پاسداران گمنام امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف سازمان اطلاعات سپاه کربلا مازندران، در عملیاتی غافلگیرانه یکی از مزدوران و سَرپُل‌های اصلی مرتبط با گروهک سلطنت طلب مستقر در خارج از کشور را دستگیر کردند.

در این عملیات پس از یک دوره اِشراف اطلاعاتی تخصصی مشخص شد، این فرد و مرتبطان وی با گذراندن آموزش‌های لازم و عضوگیری در فضای مجازی و حقیقی علاوه بر تشکیل و حمایت از پویش‌هایی با هدف کاهش حضور حداکثری مردم در انتخابات، به ایجاد نارضایتی‌ها دامن زده و مانند فتنه سال ۸۸ با ایجاد فرصت‌های احتمالی فضای سیاسی و امنیتی جامعه را مُلتهب کنند.

همچنین سربازان گمنام اطلاعات سپاه کربلا در عملیاتی دیگر یک ابربدهکار بانکی که دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال به شبکه بانکی بدهکار بود و از پرداخت آن امتناع می‌کرد را دستگیر کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها