يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۷۷۴۰
زمان انتشار: ۱۶:۱۶     ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
رئیس ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به اینکه انتخابات از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد آغاز می‌شود گفت: تبلیغات نامزدها از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۲۷ خردادماه در فضای مجازی و حقیقی ممنوع است.
به گزارش پایگاه 598، بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، شکراله حسن بیگی در جلسه با مسئولان ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری با اشاره به لزوم رعایت قانون اظهار داشت: اقدامات ستادهای انتخاباتی نامزدها باید بر اساس قانون و آیین نامه مربوط به تبلیغات و همچنین با رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود.
 
وی ادامه داد: مسئولین ستادهای شهرستانی را معرفی کنید و معرفی نمایندگان نامزدها بر اساس قانون انجام و به فرمانداری‌ها معرفی شود تا برای صدور کارت آن‌ها اقدام شود.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: از آنجا که انتخابات در ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد آغاز می‌شود؛ لذا تبلیغات نامزدها از ساعت ۷ صبح روز پنجشنبه ۲۷ خردادماه در فضای مجازی و حقیقی ممنوع است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها