‏تَرْمِيهِمْ بِحِجَارَةٍ مِنْ سِجِّيلٍ *** بر آنان سنگ‌هایی از نوع سنگ گِل می‌افكندند...

      

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۷۷۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
در تجمع حامیان رئیسی در رشت؛
رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی گفت: نیازمند انتخاب فردی با سلامت اخلاقی و توجه به عدالت هستیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، علی نیکزاد شامگاه شنبه در اجتماع حامیان آیت الله رئیسی در پیاده راه فرهنگی رشت با اشاره به ظرفیت‌های استان گیلان و حضور گیلانیان در همه صحنه‌های انقلاب و دفاع مقدس، اظهار کرد: نقش گیلانیان در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست.


وی با بیان اینکه گیلان غنی‌ترین استان از نظر کشاورزی است و رتبه نخست را در تولید محصولات متنوع کشاورزی در کشور را دارد، گفت: رشت قطب تولید داورهای سرطانی است اما از سوی دیگر در زمینه بیکاری در جایگاه دوم کشور قرار دارد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین چالش‌های این استان معضلات محیط زیستی است، افزود: متأسفانه به جای استفاده از محیط زیست بسیار زیبای استان گیلان برای درآمدزایی شود آلوده شد.

وی به مشکلات هشت سال اخیر کشور در همه بخش‌ها اشاره و اضافه کرد: برخی به واسطه جمهوری اسلامی به مقام و مسئولیت رسیدند اما گامی برای خدمت به مردم برنداشتند.

نیکزاد با بیان اینکه تحریم و فشار حداکثری بهانه‌ای برای شانه خالی کردند از مدیریت بد است، گفت: متأسفانه در دولت فعلی عزمی برای مبارزه با فاسد اقتصادی و قاچاق کالا و حمایت از تولید وجود ندارد.

وی با اشاره به کارنامه نامناسب دولت در بخش مسکن، اضافه کرد: امروز شاهد مشکلات فراوانی در بخش‌های مختلف کشور به واسطه عدم مدیریت درست، رانت خواری، ارز ۴۲۰۰ تومانی و سایر موارد هستیم.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله رئیسی در ادامه به کشاورزی و مشکلات فعالان این بخش نیز اشاره کرد و افزود: عدم مدیریت مناسب سبب شد که سرمایه‌های مردم را به سمت بازاری ببرند که نتیجه اش تورم ۵۱ است.

وی با اشاره به مفاسد اقتصادی نزدیکان اعضای هیئت دولت، تأکید کرد: با بررسی وضعیت کنونی کشور شرمنده شهدا و امام راحل هستیم. متأسفانه در سیاست خارجی نیز عملکرد مناسبی نداشته‌ایم.

نیکزاد به مشکلات موجود در زمینه اشتغال و ازدواج جوانان اشاره کرد و ادامه داد: به جای حمایت از جوانان شاهد پرداخت تسهیلات چندین هزار میلیاردی به نورچشمی‌ها و اعضای نزدیک به دولت بودیم.

وی با اشاره به نادیده گرفتن شدن زنان و دختران و بی عدالتی نسبت به آنها، افزود: در طرح تحول سلامت به حرف کارشناسان گوش نکردید و باعث شکست این طرح شده و سرمایه‌های مردم به باد رفت.

نیکزاد با تأکید بر اینکه نیازمند انتخاب فردی هستیم که از سلامت اخلاق برخوردار باشد، اضافه کرد: دولت باید خدمتگزار مردم باشد و برای پرداخت یارانه که حق آنها نگوید که شب پرداخت یارانه‌ها شب عذاب علیم است.

وی با بیان اینکه کشور مال مردم است اقتدار و رأی و عظمت آن نیز متعلق به مردم است، افزود: دولتی می‌خواهیم که عدالت گستر باشد با بی عدالت و تضعیف حق مردم مبارزه کند.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها