يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۷۷۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
به مناسبت میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر نماهنگ الگوی دختران جوان تولید شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از واحد رسانه دفتر آیت الله حاج سید عبدالصاحب موسوی با همکاری حرم حضرت فاطمه معصومه (س)، به تهیه کنندگی ذوالفقار کرمانشاهی زاده و کارگردانی علی زمانی و آهنگسازی حسین کریمان این اثر در بهار ۱۴۰۰ تولید شد.

نماهنگ الگوی دختران جوان تولید شد

تهیه کننده این اثر با تقدیر از مردم ولایی شهر شادگان علی الخصوص روستای سراخیه، افزود: گسترش تولیدات رسانه‌ای با محوریت اعتقادی و فرهنگی با همکاری اقشار مختلف جامعه به زنده نگه داشتن نور خاندان عصمت و طهارت اهل بیت (ع) و انتقال محبت ایشان در وجود نسل‌های آینده تاثیر به سزایی دارد.

نماهنگ الگوی دختران جوان به آدرس https://we.tl/t-NO۱SqewLA۶ و حساب آپارات به آدرس https://www.aparat.com/v/Rs۲FI قابل مشاهده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها