يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۷۷۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۳۱     ۲۳ خرداد ۱۴۰۰
لزوم آموزش دانشگاهی مشاورین املاک ؛
مدیر عامل وب سایت معتبران گفت: آموزشهای اخلاق محور در شرایط کنونی جامعه برای فعالان بخشهای مختلف املاک کشور بر روی تنظیم بازار ملک موثر خواهد بود.
به گزارش پایگاه 598، احمد معدنی پور با اشاره به برگزاری نخستین دوره جامع کسب و کارهای املاک و مستغلات کشور با همکاری دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران ادامه داد: سرفصل اخلاق و احکام کسب و کار یکی از مهمترین مباحث این دوره هاست که به خصوص در شرایط اقتصادی کنونی میتواند گره گشا باشد.



او ادامه داد: بازار کنونی مسکن به آموزشهایی جهت رونق دوباره نیاز دارد و تمام فعالان این عرصه اعم از تولیدکننده، فروشنده و حتی مشاوران املاک و مستغلات نیازمند آموزشهای حرفه ای تری هستند که اتحادیه ها در این زمینه قصور داشته اند.

سومین دوره آنلاین مدیریت جامع کسب و کارهای املاک و مستغلات کشور ۲۲ تیر ماه جاری به صورت مجازی برگزار میشود . اطلاعات تکمیلی از سایت https://www.motabaran.com قابل دریافت است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها