يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۰۲۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۲۹ خرداد ۱۴۰۰
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به نتایج سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اعلام کرد که رئیسی اکنون رئیس جمهوری منتخب است و همه باید از ایشان حمایت و با او کار کنند.

به گزارش پایگاه 598، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه مجمع دیپلماسی آنتالیا طی مصاحبه‌ای سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوی منتخب را سیاستمداری با تدبیر توصیف کرد و گفت، ایشان کشور را به شکل خوبی اداره خواهد کرد.

به گزارش ایرنا به نقل از الجزیره، ظریف همچنین گفت که امروز حمایت از رئیسی وظیفه همه است و قطعا کار‌ها باید با ایشان هماهنگ شود.

ظریف در پاسخ به سؤالی درباره چشم‌انداز تأثیر تشکیل دولت جدید جمهوری اسلامی ایران بر مذاکرات وین در خصوص احیای برجام گفت که احتمال حصول توافق قبل از پایان کار دولت فعلی وجود دارد.

وی در این خصوص توضیح داد: مذاکرات درباره برجام در جریان است. احتمال زیادی وجود دارد تا قبل از پایان دوران تصدی دولت فعلی توافق حاصل شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها