يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۰۳۰
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ جدول زمان بندی خاموشی های احتمالی برق پایتخت را از ۲۹ خرداد تا ۳ تیرماه ۱۴۰۰ منتشر کرد.
به گزارش پایگاه 598، جداول خاموشی تهران تا ۳ تیرماه ۱۴۰۰ منتشر شد و طبق اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، تمامی ظرفیت های فنی و کارشناسی این شرکت به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی به کار گرفته شده است. با این حال از آن جا که موفقیت در این مهم جز با همکاری همه جانبه مشترکان، امکان پذیر نیست در صورت بروز هرگونه مشکل در تامین برق پایتخت به منظور جلوگیری از بروز قطعی گسترده، طبق فایل اقدام به اعمال خاموشی کنترل شده خواهد شد.

همچنین شرکت برق تهران بزرگ ضمن قدردانی از بردباری و همراهی مردم از آن ها درخواست کرد: با حداکثر صرفه جویی در مصرف برق ما را در تامین برق پایتخت یاری کنید.

براساس این گزارش، به اطلاع مشترکان می رساند علت قرار گرفتن برخی از آدرس ها در گروه های مختلف وجود بیش از یک فیدر برق در نشانی مزبور است.

شایان ذکر است در صورت همکاری مشترکان برق در به کارگیری راهکارهای مدیریت مصرف و در نتیجه تامین انرژی موردنیاز شبکه، خاموشی اعمال نخواهد شد.

 

مشاهده جدول خاموشی‌های احتمالی برق شهر تهران (یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰) 

 
 
جدول قطعی برق تهران (یکشنبه ۳۰ خرداد) + دانلود


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها