يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۰۳۵
زمان انتشار: ۰۹:۵۴     ۳۰ خرداد ۱۴۰۰
اینجانب ضمن تبریک این پیروزی بزرگ ملت، از همه مدیران، خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان قم به جهت نقش آفرینی موثر و به یادماندنی در این موفقیت ملی، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.
به گزارش پایگاه 598، مسئول سازمان بسیج رسانه استان قم در پیامی از تلاش اصحاب رسانه در انتخابات ۲۸ خرداد تقدیر کرد:

پیام تقدیر مسئول سازمان بسیج رسانه قم از تلاش اصحاب رسانه در انتخابات ۲۸ خرداد

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرشور ملت ایران در انتخابات ۲۸ خرداد بی گمان یکی از صفحات زرین تاریخ پرافتخار انقلاب اسلامی است. این حماسه حضور در شرایط دشوار معیشتی و اقتصادی مردم متاثر از ناکارآمدی مدیریت اجرایی و همچنین طوفان سهمگین تبلیغات رسانه ای دشمنان و تحریم کنندگان انتخابات محقق شد که در برابر آن نقش پررنگ و برجسته مجاهدت خبرنگاران و اهالی رسانه در امیدآفرینی، آگاهی بخشی و دعوت مردم به مشارکت حداکثری حقیقتا ستودنی بود و مصداق وعده الهی ولینصرن الله من ینصره گردید.

اینجانب ضمن تبریک این پیروزی بزرگ ملت، از همه مدیران، خبرنگاران و فعالان رسانه ای استان قم به جهت نقش آفرینی موثر و به یادماندنی در این موفقیت ملی، صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم.

از دغدغه مندی خالصانه و احساس مسئولیت جمعی از اهالی رسانه که با نامزدی خود در انتخابات شورای اسلامی شهر مقدس قم شور مضاعفی نیز در میان اهالی رسانه ایجاد کردند، سپاسگزاری نموده و امیدوارم کماکان نظرات دقیق و کارشناسانه خود را به منتخبین مردم ارائه نمایند.

مهدی تاجیک
مسئول سازمان بسیج رسانه قم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها