أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۱۳۵
زمان انتشار: ۲۰:۵۱     ۰۱ تير ۱۴۰۰
مخبر:
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: ظرف دو سه ماه آینده در ایران، مردم هر نوع واکسنی بخواهند در اختیارشان قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، محمد مخبر با بیان اینکه «ظرف دو سه ماه در جمهوری اسلامی این عزت می تواند حاکم شود که مردم مانند سوپرمارکتی هرنوع واکسنی می‌خواهند بروند بگیرند» گفت: فایزر، استرازنکا و هر چه که بخواهند می توانیم به آنها بدهیم و این ظرفیت وجود دارد.

وی افزود: البته ظرفیت تولید واکسن غیرفعال هم وجود دارد و تولید آن از یک سابقه ۱۰۰ ساله برخوردار است و عارضه ای ندارد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام با اشاره به اینکه تست مرحله یک و دو واکسن برکت طوری بوده است که بدون هیچ گونه عارضه ای تا ۹۳.۵ درصد ایمنی زایی و تاثیر داشته و اکنون جلو افتاده است گفت: امیدواریم به زودی شاهد عادی شدن وضعیت کشور به لحاظ کرونا باشیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها