أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۱۴۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۰۲ تير ۱۴۰۰
برخی معتقدند فرهاد مجیدی که مطمئن است تا حدود یک ماه دیگر تیم مدیریتی وزارت ورزش به‌صورت کامل تغییر می‌کند، حالا بدون واهمه بیشتری این صحبت‌ها را مطرح کرده و به‌نوعی می‌خواهد فشار هواداران را روی وزارت ورزش و مدیریت باشگاه بیشتر کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فرهیختگان، دوشنبه‌شب فرهاد مجیدی لحظات متفاوتی را سپری کرد؛ از شادی بعد از گل شاگردانش گرفته تا هیجان و استرس دقایق پایانی بازی که دروازه استقلال زیر بار حملات حریف مشهدی قرار داشت و در ادامه نیز در دیدار با هوادار معلول زنجانی لحظات احساسی را به نمایش گذاشت و در کنفرانس نیز با هشدار به معاون وزیر ورزش عصبانیت خود را نشان داد.

در ادامه مجیدی با حضور در رختکن استقلالی‌ها وعده دو پاداش از سوی خود و نامداری را به بازیکنان داد تا در روزهای نداری باشگاه، سرمربی و مشاور هیات‌مدیره برای دادن انگیزه بیشتر به بازیکنان دست به جیب شده باشند.

البته درخصوص حضور کوتاه‌مدت مجیدی در نشست خبری شنیده می‌شود، سرمربی استقلال را این‌طور تهدید کرده بودند که اگر بعد از بازی بخواهد دوباره برخی اظهارات را تکرار کند، از سمت خود برکنار خواهد شد و این درحالی است که مجیدی در یک جمع خودمانی بدون‌توجه به این اقدامات اظهار کرده است که این‌بار دیگر کم نمی‌آورد و تا آخر پای کار است تا به‌نوعی از آخرین اظهاراتش در کنفرانس کوتاه خود که گفته بود هرکاری هم کنند ما می‌بریم، نیز پرده بردارد؛ چراکه طبق شنیده‌ها درصورت ناکامی حتی در دیدار دوشنبه‌شب این موضوع می‌توانست منجر به برکناری مجیدی شود؛ اینکه او با حرص و عصبانیت آن صحبت‌ها را بیان کرد و مشتش را به میز کوبید.

البته برخی معتقدند فرهاد مجیدی که مطمئن است تا حدود یک ماه دیگر تیم مدیریتی وزارت ورزش به‌صورت کامل تغییر می‌کند، حالا بدون واهمه بیشتری این صحبت‌ها را مطرح کرده و به‌نوعی می‌خواهد فشار هواداران را روی وزارت ورزش و مدیریت باشگاه بیشتر کند.

 مجیدی و نامداری قصد دارند به‌صورت شخصی تا چند روز آینده ۱۰درصد از قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کنند تا به این ترتیب روحیه بازیکنان افزایش پیدا کند. طبق شنیده‌ها این امر تا قبل از دربی جام‌حذفی اتفاق خواهد افتاد تا انگیزه آبی‌پوشان برای دیدار انتقامی و حساس مقابل پرسپولیس بیشتر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها