أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۲۰۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۰۳ تير ۱۴۰۰
واکنش‌های جهانی به برابری شهریار و سی‌ارسون؛
گل دوم پرتغال در مسابقه سوم رقابت های مرحله گروهی رقابت های جام ملت های آسیا، این ستاره فوتبال دنیا را بالاخره پس از سال‌ها گلزنی به رکورد علی دایی رساند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از "ورزش سه"، از ماه‌ها قبل پست ها، گزارش ها و مقالات پرشماری درباره اینکه رونالدو چه زمانی می تواند به رکورد بهترین گلزن بازی های ملی در تاریخ فوتبال، که با 109 گل در اختیار علی دایی بود، منتشر شده بود و بالاخره در تاریخ 24 ام ژوئن سال 2021 کریستیانو رونالدو موفق شد در 178 امین به رکوردی برسد. آخرین گل ملی علی دایی در تاریخ یکم مارس 2006 در بازی دوستانه با کاستاریکا که 145 امین بازی ملی او بود، به ثمر رسید. 


گلِ دوم رونالدو مقابل پرتغال یکی از مهم ترین گل های تاریخ دوران حرفه ای او بود و اگرچه او رکوردهای زیادی را طی سال های اخیر جابجا کرده است، اما گلی که این ستاره در ورزشگاه پوشکاش آرنای بوداپست ثبت کرد، برای همیشه در ذهن علاقمندان به فوتبال ماندگار خواهد بود.


در ادامه این مطلب به بررسی واکنش های جهانی به گل دوم رونالدو مقابل پرتغال که او را 109 گله کرد و در کنار علی دایی مهاجم آتشین سال های گذشته فوتبال ملی ایران قرار داد، می پردازیم:

فروش ویژه انواع کولر آبی با بهترین قیمت بازار (مدت محدود)

فروش ویژه انواع کولر آبی با بهترین قیمت بازار (مدت محدود)


واکنش مارکا به گل 109 ام کریستیانو رونالدو و رسیدن او به علی دایی

 

 


وبسایت معروف فوتبال ایتالیا نیز اینگونه به رسیدن کریستیانو رونالدو به رکورد علی دایی واکنش نشان داد

 

 


صفحه FOX Soccer نیز با انتشار این طرح از دایی و رونالدو به برابری رکورد دو نفر پرداخت.

 

 


پیج رسمی رقابت های یورو 2020 نیز به اتفاق مهم فوتبالی شب گذشته واکنش نشان داد. این صفحه نوشت: بهترین گلزنان بین المللی تاریخ:
علی دایی 109 گل
رونالدو 109 گل

 

 


گری لینه کر بازیکن سابق تیم ملی انگلیس نیز به این موضوع پرداخت و با هموطنان خودش نیز شوخی کرد. او نوشت: رونالدو یک پنالتی دیگر را به گل تبدیل کرد. 109مین گل بین المللی او. او با رکورد تمام دوران علی دایی برابر شده است. او بیش از تمام کارشناسانی که در استودیوی ما هستن (لمپارد، فردیناند، شیرر) در مسابقات بین المللی برای کشورش گلزنی کرده است.

 

 

 

پیج معروف 433 در طرح دیگری که برای برابر شدن رکورد گل های ملی دایی و رونالدو استفاده کرده، نوشت که CR7 تنها به یک گل دیگر برای عبور از رکورد 109 گل ملی دایی نیاز دارد.

 

 

 

پیج توئیتری Classic Football Shirts نیز به این مسئله اشاره کرد و از برابر شدن رونالدو و دایی خبر داد.

 

 


صفحه هواداری رئال مادرید با انتشار پست اینستاگرامی دایی نوشت: علی دایی در اینستاگرام به کریستیانو رونالدو تبریک گفته است.

 

 


صفحه رسمی باشگاه یوونتوس نیز به رسیدن رونالدو به رکورد علی دایی واکنش نشان داد. پیج توئیتری بیانکونری نوشت: به ثمر رساندن 2 گل و برابر شدن با 109 گل علی دایی، رکورد بیشترین گل ملی مردان در تمام دوران ها...

 

 

 

با علی دایی شروع می کنیم. بهترین گلزن فوتبال ملی جهان تا پیش از گل دوم رونالدو به پرتغال، خیلی زود با انتشار پستی این موفقیت را به ستاره پرتغالی تبریک گفت و از اینکه رونالدو توانسته رکورد او را بشکند، ابراز خوشحالی کرده است.

 

 

 

فدراسیون فوتبال هم خیلی زود به این اتفاق واکنش نشان داد و با انتشار پستی اینستاگرامی ضمن اشاره تحسین عملکرد خیره کننده علی دایی در دوران بازیگری نوشت:« رکوردها هیچ وقت جاودانه نمی‌مانند،اما آدم ها می توانند تا هیشه عزیز و سربلند باشند.»

 

 

سایت بلیچر ریپورت نیز با این طرح به رکورد شکنی  رونالدو واکنش نشان داده است.

 

 

 

صفحه ایسنتاگرامی معروف 433 نیز رونالدو و علی دایی را در حالی به تصویر کشیده که ستاره پرتغالی با پرچم کشورش در حال سبقت گرفتن از مهاجم سابق تیم ملی ایران است.

 

این واکنش دیگری به رسیدن رونالدو به رکورد علی دایی است که علی رغم تعداد مساوی گل های ستاره سابق ایران و فعلی پرتغال، دایی را به دلیل به ثمر رساندن 109 گل در 145 بازی همچنان بالاتر از رونالدو قرار داده است.

 

 

صفحه فوتبال کلاسیک: رونالدو با رکورد١٠٩گل علی دایی برابر شد.

 

 

 

صفحه اینستاگرام رسمی رقابت های جام ملت های اروپای 2020 نیز با انتشار عکسی از علی دایی در کنار رونالدو پرداخته است.

 

 

 

پیرس مورگان: رونالدو حالا ١٠٩ گل به ثمر رسانده که او را در کنار علی دایی اسطوره فوتبال ایران به عنوان بهترین گلزن تاریخ قرار می‌دهد...

 

 

توئیتر گل نیز با اشاره به 109 گل رونالدو اینکه شمارش همچنان ادامه دارد، به گل تاریخی ستاره پرتغالی واکنش نشان داده است.

 

 

این هم واکنش بین اسپورت که این رسانه شناخته شده جهانی نیز خیلی زود به رسیدن رونالدو به دایی پرداخته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها