أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۲۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۰۳ تير ۱۴۰۰
پرویز مظلومی عضو تازه هیئت مدیره؛
مجمع باشگاه استقلال سه عضو جدید برای هیئت مدیره انتخاب کرد، اما تصمیم به تغییر مدیرعامل نگرفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از "ورزش سه"، مجمع باشگاه استقلال امروز چهارشنبه تشکیل شد تا به وضعیت مدیریتی این باشگاه و استعفای دو عضو هیئت مدیره پرداخت شود و در نهایت تصمیمات جدیدی برای آبی‌ها اتخاذ شد.

 

مهدی عبدیان و حجت نظری که پیش از این دو بار از حضور در هیئت مدیره باشگاه استقلال استعفاء داده ولی با جدایی آنها مخالفت شده بود، در نهایت با موافقت استعفاء از سوی مجمع مواجه شدند.

 

هیئت مدیره باشگاه استقلال که قبل از استعفای عبدیان و نظری هم یک عضو کم داشت، با تصمیم مجمع این باشگاه با انتصاب سه عضو جدید کامل خواهد شد تا وضعیت نابسامان مدیریت آبی‌ها شاید با این تغییرات بهبود پیدا کند و صدای اعتراضات کادر فنی و بازیکنان کمتر شود.

البته اتفاق مهم در تشکیل جلسه مجمع باشگاه استقلال، ادامه همکاری و به نوعی ابقای احمد مددی در هیئت مدیره و مدیرعاملی باشگاه بود؛ تغییری که برخلاف پیش‌بینی‌ها در مدیریت آبی‌ها رخ نداد و مددی در سمت خود ابقاء شد.

 

مجمع باشگاه استقلال در بیانیه ای ضمن پذیرش استعفای مهدی عبدیان و حجت نظری، اعلام کرد پرویز مظلومی، علی اصغر ملکیان و داریوش دلفانی به‌عنوان اعضای جدید هیئت مدیره استقلال معرفی می‌شوند تا به همراه حمیدرضا آصفی و احمد مددی، ۵ عضو هیئت مدیره را تشکیل بدهند.

 

 

 

در بخش ابتدایی اطلاعیه مجمع باشگاه استقلال پس از این تغییرات در هیئت مدیره آمده است: «مجمع باشگاه استقلال انتظار دارد اعضای هیئت مدیره با همه توان ضمن شناسایی ظرفیت‌های درآمدزایی و با استفاده از همه  امکانات موجود در باشگاه به رفع مشکلات و نیازهای کادر فنی اقدام و زمینه حضور پرقدرت باشگاه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، لیگ برتر و جام حذفی را فراهم آورده و در فصل نقل و انتقالات نیز با توجه به درخواست سرمربی محترم، نیازهای کادر فنی تیم را تامین کنند.»

 

در بخش پایانی این اطلاعیه نیز عنوان شده: «همچنین مجمع باشگاه از اهالی محترم رسانه، عموم پیشکسوتان عزیز و هواداران پر انرژی باشگاه استقلال و همه آنهایی که به هر نحوی می‌توانند به کاهش حاشیه‌های مخرب این باشگاه کمک کنند، می‌خواهد در این مقطع حساس ضمن حفظ انسجام و ایجاد همدلی، هیئت مدیره، مدیرعامل و کادر فنی وبازیکنان عزیز باشگاه را یاری رسانند.»

 

ملکیان که چند سالی است از مدیران سازمان صداوسیما به شمار می‌رود، سابقه عضویت در هیات مدیره باشگاه پیکان و مدیرعاملی این باشگاه را هم دارد که در دوره مدیریت عاملی وی، تیم پیکان به لیگ یک سقوط و سپس به لیگ برتر فوتبال صعود کرد).

 

از دیگر سوابق ملکیان می‌توان به عضویت در هیئت مدیره شرکت لیزینگ قهرمانان و پیشکسوتان ورزش، عضویت در هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی، عضویت در هیات رئیسه فدراسیون وزنه برداری، عضویت در هیات مدیره باشگاه سایپا و ... اشاره داشت.

 

 

اصغر ملکیان، مدیرعامل سابق باشگاه پیکان و عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال، در مقطعی گزینه مدیرعاملی گروه خودروسازی ایران خودرو هم بوده و در طی سالیان اخیر در سیاست هم فعالیت‌هایی داشته است

 

پرویز مظلومی نیز که شناخته شده‌ترین فرد در هیئت مدیره جدید باشگاه استقلال است، پیش از این به‌عنوان بازیکن، مربی، سرمربی و سرپرست در استقلال فعالیت داشته و به‌عنوان پیشکسوت این باشگاه به شمار می‌رود که حالا در یک پست جدید، در باشگاه محبوبش مشغول به کار خواهد شد.

 

 

پرویز مظلومی، بازیکن و سرمربی پیشین آبی‌ها، در ابتدای فصل مدیر تیم استقلال بود و در کنار محمود فکری حضور داشت ولی پس از حضور مجیدی، از سمت خود کنار رفت و حالا دوباره در یک جایگاه جدید و به‌عنوان عضو هیئت مدیره در استقلال فعالیت خواهد کرد

 

دلفانی، دیگر عضو جدید هیئت مدیره باشگاه استقلال نیز همراه با ملکیان و همزمان با وی، سابقه حضور در هیئت مدیره باشگاه پیکان را داشت.

 

 

داریوش دلفانی نیز که به‌عنوان عضو جدید هیئت مدیره استقلال انتخاب شده، در دهه ۷۰ سابقه دعوت به تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان را دارد و در سال ۹۱ نیز مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر شد و بعد از آن در هیئت مدیره پیکان فعالیت کرد. دلفانی دارای مدرک کارشناسی روابط عمومی و کارشناسی ارشد علوم ارتباطات است که ۳۵ روز قبل هم به‌عنوان مشاور مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش در امور مجلس منصوب شده بود

 

استقلال طی ماه‌های اخیر تغییرات زیادی در هیئت مدیره داشته که به غیر از جدایی عبدیان و نظری، اسماعیل خلیل‌زاده نیز بخاطر بازداشت، از این باشگاه جدا شده و از سوی دیگر با حضور افرادی همچون نامداری در هیئت مدیره استقلال مخالفت شده بود.

 

حال با این تغییرات و با توجه به ابقای مددی در مدیرعاملی باشگاه استقلال، باید دید که اعتراض فرهاد مجیدی، اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم کمتر خواهد شد یا دوباره باید منتظر واکنش جدید از سوی آنها باشیم؛ هرچند اعضای هیئت مدیره جدید ازجمله ملکیان وعده حل مشکلات مالی را داده‌اند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها