يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۲۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۰۳ تير ۱۴۰۰
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: کامل ترین تیم چند سال اخیر را شاهد هستیم و این تیم می‌تواند با حفظ آرامش پنجمین قهرمانی خود را کسب کند

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در سوپرجام باشگاه‌های ایران توانست با نتیجه یک بر صفر تراکتور را شکست دهد تا چهارمین قهرمانی متوالی خود در این رقابت‌ها را کسب کند.

امیرحسین اصلانیان در مورد قهرمانی سرخپوشان برابر تراکتور، شانس پنجمین قهرمانی متوالی در لیگ، عملکرد مهاجمان تیم و ... صحبت‌هایی انجام دادکه در زیر می‌خوانید:

پرسپولیس یک جام دیگر را هم به فهرست افتخارات چند سال اخیرش اضافه کرد. نظر شما در مورد این قهرمانی چیست؟

دیگر چیزی جز قهرمانی هواداران را راضی نمی‌کند و بازیکنان هم فقط برای کسب جام می جنگد. حالا با کسب سوپرجام دیگر پرسپولیس با روحیه بهتری به ادامه لیگ می‌پردازد.

عملکرد فنی تیم در بازی با تراکتور چطور بود؟

مسابقات چند هفته متوقف شده بود و تعداد زیادی از بازیکنان همراه تیم ملی بودند. این موضوع باعث شد تا پرسپولیس نتواند کیفیت همیشگی خود را داشته باشد اما همچنان ثبات را در عملکرد پرسپولیس شاهد بودیم و این تیم اجازه نداد حتی حریف کوچکترین موقعیتی داشته باشد.

 

ادامه مسابقات لیگ را چطور برای پرسپولیس چطور می‌بینید؟

کار سخت است اما پرسپولیس ابزارش برای قهرمانی در این مسابقات تکمیل است. پرسپولیس در هر پست چند بازیکن تاثیرگذار دارد و همانطور که دیدید با وجود مصدومیت چند بازیکن تیم دچار مشکل نشد. امیدوارم این راه سخت نیز با موفقیت طی شود تا پنجمین قهرمانی متوالی را شاهد باشیم.

خط حمله پرسپولیس هم ظاهرا به یکی از نقاط موفقیت تیم تبدیل شده است.

بله با پایان یافتن محرومیت عیسی آل‌کثیر دیگر خط حمله پرسپولیس قدرت زیادی پیدا کرده و مشکلی بابت این موضوع نداریم. چندین بازیکن آماده در این پست وجود دارند و داشتن چنین بازیکنانی باعث خوشحالی ما است.

خیلی‌ها خط حمله پرسپولیس را با وجود مهاجمان خوب با زمان شما مقایسه می کنند. واقعا شباهتی در این زمینه وجود دارد؟

الان مهاجمان اصلی تیم مشخص هستند. آن زمان پرسپولیس ۹ مهاجم مدعی بازی داشت. زمان وینگو علی دایی، عیسی ترائوره، سهراب انتظاری، رضا جباری، من، مهرداد اولادی، مقداد قباخلو، علی سلمانی و ...  همه بازیکنانی بودند که مدعی بازی بودند و به نظر من این موضوع اصلا خوب نیست اما الان مهاجمان اصلی تیم مشخص هستند و جایگزین ها هم معلومند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها