أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۳۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۰۵ تير ۱۴۰۰
اتفاقی که برای ستاره تم ملی فوتبال دانمارک رخ داد، سران فوتبال انگلیس را به فکر افزایش تمهیدات برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقی در این کشور انداخته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، ایست قلبی کریستین اریکسن، هافبک تیم ملی دانمارک در اولین بازی این تیم در یورو 2020 اگرچه آینده‌ای حرفه‌ای خود او را به خطر انداخت اما از یک بابت هم سبب خیر شد، چرا که بعد از آن اتفاق ابتدا ایتالیایی‌ها و حالا انگلیسی‌ها را به فکر ارتقای سطح ایمنی مسابقات‌شان برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی انداخته است.

به گزارش سایت گل؛ سازمان لیگ انگلیس 2 هزار دستگاه شوک قلبی را به تیم‌های فوتبال رده‌های پایه اختصاص خواهد داد تا در صورتی که بازیکنی دچار ایست قلبی شد از مرگ او جلوگیری شود.

این دقیقاً همان اتفاقی بود که در دومین روز از رقابت‌های یورو 2020 در شهر کپنهاگ دانمارک رخ داد؛ وقتی که ماساژ قلبی اریکسن توسط پزشکان تیم ملی دانمارک جواب نداد و آنها مجبور به استفاده از دستگاه شوک شدند.

پیش از این هم فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرده بود که برای تمامی اعضای خانواده فوتبال این کشور کلاس‌های آشنایی با کمک‌های اولیه برگزار خواهد کرد و اول از همه نیز بازیکنان تیم ملی این کشور را با اصول اولیه احیای افرادی که دچار ایست و سکته قلبی می‌شوند، آشنا خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها