يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۴۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۰۷ تير ۱۴۰۰
جانشین پلیس راهور ناجا گفت: محدودیت تردد و اعمال جریمه سفر صرفاً بر اساس رنگ بندی کرونایی شهرها اعمال می شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس،سردار سید تیمور حسینی جانشین پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص چگونگی اعمال محدودیت‌های تردد و وضعیت سفرهای بین شهری اظهار داشت: با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا، محدودیت تردد صرفاً با توجه به رنگ‌بندی کرونایی اعمال می‌شود.

 وی گفت: بر این اساس خروج پلاک های بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود پلاک‌های غیر بومی به این دسته از شهرها ممنوع بوده و جریمه یک میلیون تومانی سفر به شهرهای قرمز و ۵۰۰ هزار تومانی تردد در شهرهای نارنجی برای متخلفان لحاظ می شود؛ همچنین باید گفت که سفر «به» و «از» شهرهای زرد و آبی ممنوعیتی ندارد.

سردار حسینی با بیان این مطلب که محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ صبح در تمام شهرها با رنگ بندی های مختلف اجرا می شود اظهارداشت: جریمه ۲۰۰ هزار تومانی تردد غیر مجاز برای رانندگان متخلف ثبت خواهد شد.

جانشین پلیس راهور ناجا در خصوص اجرای طرح ترافیک در پایتخت گفت: طرح ترافیک از ساعت ۸ تا ۱۶ اعمال شده و از ساعت ۱۴ به بعد یک بار افراد می توانند از محدوده طرح ترافیک خارج شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها