أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۴۳۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۰۷ تير ۱۴۰۰
رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از شناسایی یک کارگاه تولیدی ماسک غیربهداشتی و پلمب واحد مربوطه خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، سردار علی ذوالقدری رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از شناسایی یک کارگاه تولیدی ماسک غیربهداشتی و دستگیری مالک آن خبر داد.

 سردار ذوالقدری در تشریح خبر فوق اظهار داشت: با دریافت خبری مبنی بر اینکه  مالک ساختمانی، پارکینگ ساختمانش را تبدیل به کارگاه تولیدی ماسک کرده و ماسک های غیربهداشتی را به بازار مصرف عرضه می کند،  بررسی موضوع در اختیار تیم عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران قرار گرفت و تیمی از ماموران این معاونت به نشانی اعلامی اعزام شدند.

سردار ذوالقدری با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی، صحت خبر دریافتی تایید و به مرجع قضائی نتیجه تحقیقات انجام شده منعکس شد،  افزود: روزگذشته تیمی از  ماموران این پلیس به همراه کارشناس دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلامی به نشانی اعلامی اعزام شده و در بازدید از این مکان 63 هزار ماسک غیر بهداشتی کشف کردند.

وی با بیان اینکه مالک کارگاه به نداشتن مدارک و مجوزهای قانونی معترف شد خاطرنشان کرد: با دستور قضائی کارگاه موصوف پلمب و متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها