يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۴۳۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۰۷ تير ۱۴۰۰
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان گفت: طرح‌ کسر خدمت سربازی به مدت 6 تا 10 ماه ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، قاسم محمدی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح‌ کسر خدمت سربازی ویژه دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری اجرا می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه در این طرح سربازان هشت ماه بعد از فراغت از تحصیل مجاز به گرفتن پروژه کسر خدمت هستند، عنوان کرد: انجام دو طرح پژوهشی موازی و همزمان برای سربازان ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه سربازان در حین خدمت مجاز به استفاده از کسر خدمت سربازی نیستند، بیان کرد: رشته‌های مورد پذیرش در این طرح تاریخ زبان انگلیسی، زبان و ادبیات عرب، زبان فرانسوی، اردو و ...، سینما، تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی، فلسفه، الهیات، علوم قرآنی و حدیث، مدیریت، حقوق، علوم سیاسی، روانشناسی، جامعه شناسی، جغرافیا و ...، برنامه ریزی درسی، مدیریت آموزشی، تکنولوژی آموزشی در دفاع مقدس و مهندسی کامپیوتر است.

محمدی عنوان کرد: موضوعات این طرح تاریخ دفاع مقدس استان زنجان دایرة‌المعارف، هنر و فرهنگ دفاع مقدس، تولید فیلم کوتاه، مستند پاکدست، سرود و نمایش، فضای مجازی، موشن گرافی، اپلیکیشن، نماهنگ، تکمیل بانک اطلاعاتی ایثارگران استان زنجان، ادبیات دفاع مقدس ترجمه کتب دفاع مقدس به زبان‌های عربی انگلیسی و ... است، ادامه داد: تدوین و چاپ کتاب دفاع مقدس با موضوعات شعر، داستان، خاطره تاریخ شفاهی و پژوهشی است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه هم‌اکنون الگوی مدیریت نیروهای انسانی شهید حمید احدی و محمدناصر اشتری در حال انجام است، بیان کرد: برای این دو دانشجو ۶ تا ۱۰ ماه کسر خدمت اختصاص می‌یابد و در مجموع ۱۴ طرح در دست اجرا است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها