أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۴۴۲
زمان انتشار: ۰۹:۱۱     ۰۸ تير ۱۴۰۰
تیم ملی فرانسه در شبی تماشایی و زیبا مقابل سوئیس در ضیافت پنالتی شکست خورد تا وداعی زودهنگام را تجربه کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مشرق، در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰، از ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه تیم ملی فرانسه در ورزشگاه پوشکاش آرنا بوداپست مجارستان به مصاف تیم ملی سوئیس رفت و در یک دیدار تماشایی پس از تساوی ۳ بر ۳ در وقت های عادی، این تیم ملی سوئیس بود که در ضربات پنالتی توانست با نتیجه ۵ بر ۴ به برتری دست یابد و به مرحله یک چهارم صعود کند.

گل ها: بنزما ۵۷ ، ۵۹ و پوگبا ۷۵ برای فرانسه و هریس سفروویچ ۱۵ و ۸۱ و گاورانوویچ ۹۰ برای سوئیس

حذف قهرمان دنیا در ضیافت پنالتی / سوئیس شگفتی ساز بزرگ

در این بازی تیم ملی سوئیس بازی را بسیار خوب شروع کرد و توانست خیلی زود با ضربه سر «هریس سفروویچ» به برتری دست یابد تا دنیا از این شگفتی شاگردان پتکوویچ هیجان زده شود. در نیمه اول شاگردان دشان تعداد اندک حملات خوبی را ایجاد کردند که همه آنها توسط مهاجمان تیم و مخصوصا امباپه از دست رفت.

در نیمه دوم نیز تیم ملی فرانسه سعی داشت که بازی را به تساوی کشاند ولی یک مرتبه در حمله سوئیس و تکل بی مهابای بنجامین پاوار، داور بازی پنالتی برای سوئیس گرفت تا نگرانی در دل هواداران فرانسه به اوج رسد.

در دقیقه ۵۵ اما هوگو لوریس پنالتی «ریکاردو رودریگز» را به زیبایی مهار کرد تا فرانسه به بازی بازگردد و برای گل تساوی برنامه ریزی کند. روحیه لوریس به تیم ملی فرانسه کمک کرد تا خیلی زود و تنها پس از ۴ دقیقه فرانسه با ۲ گل بنزما به بازی برگردد و بازگشتی طوفانی را به ثبت رساند. 

حذف قهرمان دنیا در ضیافت پنالتی / سوئیس شگفتی ساز بزرگ
در دقایق ۵۷ و ۵۹ کریم بنزما روی درخشش امباپه در گل اول و گریژمان در گل دوم توانست فرانسه را پیش اندازد و یک بازی زیبا را به اجرا گذارد.

تیم ملی فرانسه اما از پای ننشست و حملات خود را با اینکه پیش بود، ادامه داد و در دقیقه ۷۵ با شوت دیدنی پوگبا به گل سوم رسید تا کار برای سوئیس به ظاهر به اتمام رسد. 

البته تیم ملی سوئیس ناامید نشد و با حملات خود توانست یک شاهکار رقم زند و بازگشت فرانسه را با بازگشتی زیباتر پاسخ دهد و توسط سفروویچ ۸۱ و گاورانوویچ ۹۱ به ۲ گل دست یابد. این دیدار با تساوی ۳ بر ۳ به اتمام رسید تا در وقت معمول ۹۰ دقیقه، این بازی با تساوی به اتمام رسد. 

در ۲ نیمه از وقت های اضافی نیز تیم ملی فرانسه چند موقعیت خوب بدست آورد که مهاجمان خروس ها قدر آن را ندانستند تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود. 

در ضربات پنالتی برای تیم ملی فرانسه پوگبا، ژیرو، مارکوس تورام، پرسنل کیمپمبه و برای تیم ملی سوئیس گاورانوویچ، فابین شار، آکانجی، واگاس و آدمیر مهمدی گلزنی کردند. 

کیلیان امباپه تنها کسی بود که نتوانست از روی نقطه پنالتی گلزنی کند تا فرانسه با جام وداع کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها