يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۴۸۰
زمان انتشار: ۰۹:۰۹     ۰۹ تير ۱۴۰۰
با صعود اوکراین برنامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ اعلام شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مشرق، در آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰، اوکراین با نتیجه دو بر یک در وقت های اضافی سوئد را شکست داد و در جمع ۸ تیم پایانی راه یافت.

بر این اساس برنامه بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ به شرح زیر اعلام شد:

جمعه ۱۱ تیر
سوئیس - اسپانیا (۲۰:۳۰) ورزشگاه سن‌پترزبورگ روسیه
بلژیک - ایتالیا (۲۳:۳۰) ورزشگاه آلیانتس آره‌نای مونیخ

شنبه ۱۲ تیر
جمهوری چک - دانمارک (۲۰:۳۰) ورزشگاه المپیک باکو
اوکراین - انگلیس (۲۳:۳۰) ورزشگاه المپیکوی رم

در مرحله نیمه نهایی برنده دو بازی شب نخست مرحله یک چهارم نهایی با یکدیگر روبرو می‌شوند و برنده دو بازی شب دوم هم مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که در آن مرحله تمامی بازی‌های و همچنین فینال در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهند شد.

برنامه مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ +نمودار

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها