أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۴۸۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۰۹ تير ۱۴۰۰
دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که نبرد اخیر سیف القدس موجب شد که رژیم صهیونیستی برای هر تجاوز تازه به غزه هزار بار به آن فکر کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس،  «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که نبرد اخیر موجب شد دشمن صهیونیستی قبل از هر گونه تجاوز به غزه هزار بار به آن فکر کند، زیرا قادر به پرداخت هزینه سنگین ناشی از حمله به غزه نیست.

به گزارش پایگاه خبری فلسطین الیوم، النخاله در دیدار با هیاتی از موسسه مطالعات بین المللی فلسطین تأکید کرد: ما در حال کار بر روی پروژه‌ای مخالف پروژه صهیونیستی هستیم و یکی از برجسته‌ترین دستاوردهای تازه‌ترین نبرد با دشمن صهیونیستی، افزایش آگاهی در میان صهیونیست‌ها و بیدار ساختن عرب‌ها بود. بزرگی این دستاورد باعث شد که امروز به دنبال دستاوردهای بیشتری برای آرمان فلسطین باشیم.

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که این دوره دوره شارون نیست که  هر زمان که  می‌خواست به غزه حمله می‌کرد تا اینکه غرور او به جایی رسیده بود که در هنگام حمله به لبنان در سال ۱۹۸۲ گفت: من با این ارتش قادر به رسیدن به کراچی هستم.

النخاله گفت: بیشتر سلاح‌های مورد استفاده مقاومت فلسطین در غزه ساخت داخل و بومی است. ما همیشه به دنبال داشتن ابزار قدرت هستیم و مردم خود را برای جنگ با دشمن تشویق می‌کنیم.

وی با بیان اینکه روح وحدت ملی یکی از عوامل برجسته‌ای است که باعث شده در این نبرد به دستاوردهای مهمی دست یابیم ، تأکید کرد: قدس برای ما باقی خواهد ماند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در فلسطین هشدار داد: هر تروری که توسط رژیم اشغالگر در داخل یا خارج انجام شود، ما با حمله تل آویو به آن پاسخ خواهیم داد.

النخاله گفت: درگیری با دشمن درگیری موجودیتی است. ما با آنها برای آزادسازی سرزمین خود مبارزه می کنیم .آنها ادعا می‌کنند فلسطین به آنها تعلق دارد و مسجد الاقصی بر روی مجسمه هیکل بنا شده است و کرانه باختری و قدس را در قلب پروژه صهیونیستی خود می‌دانند. از همین رو هیچ بخشی از فلسطین از طریق مذاکره به ما نخواهد رسید و جامعه بین الملل هم نمی‌تواند بازپس گیری حقوق ما را تضمین دهد، زیرا اسرائیل جامعه بین الملل را نادیده می گیرد و از هیچ کسی سوال نمی‌کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها