أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۵۲۷
زمان انتشار: ۰۹:۰۵     ۱۰ تير ۱۴۰۰
هفته بیست و پنجم لیگ برتر؛
تیم فوتبال پرسپولیس در بیست و هفتمین بازی خود در لیگ برتر ایران موفق شد تیم گل گهر سیرجان را با هدایت امیر قلعه نویی شکست بدهد تا جایگاهش را در صدر جدول مستحکم‌ کند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و پنجم لیگ برتر ایران امروز چهارشنبه به مصاف تیم گل گهر سیرجان رفت که این مسابقه با نتیجه ۳ بر یک به سود پرسپولیس تمام شد.

این مسابقه از ساعت ۱۹:۵۰ در ورزشگاه آزادی آغاز شد. مهدی ترابی (۱۲- پنالتی و ۲۷) و احمد نورالهی (۸۴) برای پرسپولیس گلزنی کردند. یونس شاکری هم در دقیقه ۳۹ برای گل گهر گلزنی کرد تا به این ترتیب باخت بازی رفت امیر قلعه نویی به یحیی گل محمدی تکرار شود.

به این ترتیب پرسپولیس ۵۴ امتیازی شد و جایگاه خود را در صدر جدول لیگ مستحکم کرد.

پرسپولیس فاتح دیدار جنجالی مقابل گل‌گهر/ تثبیت صدرنشینی در آزادی +عکس

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تیمش را در این مسابقه با ترکیب حامد لک، محمد حسین کنعانی زادگان، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نورالهی، احسان پهلوان، مهدی ترابی (۹۱- فرشاد فرجی)، امید عالیشاه (۸۰ - مهدی عبدی)، شهریار مغانلو (۷۰- عیسی آل کثیر) به میدان فرستاد.

پرسپولیس نیمه نخست این بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی موفق شد صاحب یک ضربه پنالتی شود. ترابی این پنالتی را به گل نخست بازی تبدیل کرد. در دقیقه ۲۷، ترابی موفق شد این بار با یک ضربه فنی و زیبا، دروازه گل گهر را باز کند.

پرسپولیس فاتح دیدار جنجالی مقابل گل‌گهر/ تثبیت صدرنشینی در آزادی +عکس

شاگردان قلعه نویی در تیم گل گهر بعد از دریافت گل دوم از فشار بیشتری برای تغییر نتیجه وارد کردند. یونس شاکری در دقیقه ۳۹ موفق شد با یک ضربه سر و روی غفلت مدافعان پرسپولیس یکی از گل‌های خورده را جبران کند تا نیمه نخست با نتیجه ۲ بر یک به سود پرسپولیس تمام شود.

 

در نیمه دوم گل گهر فشار بیشتری را برای به ثمر رساندن گل تساوی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کرد. حضور گادوین منشا و علی اصغر عاشوری دو مهره تهاجمی گل گهر در زمین هم برای تقویت خط حمله این تیم صورت گرفت.

پرسپولیس فاتح دیدار جنجالی مقابل گل‌گهر/ تثبیت صدرنشینی در آزادی +عکس

با این حال پرسپولیس هم بدون موقعیت نبود و بازیکنان این تیم در ضد حملات خطرناک ظاهر شدند. بهترین موقعیت پرسپولیس در این نیمه، شوت احمد نورالهی در دقیقه ۵۷ از پشت محوطه جریمه بود که به تیرک عمودی دروازه حریف برخورد کرد.

تلاش نورالهی برای گلزنی از همین طریق سرانجام در دقیقه ۸۴ نتیجه داد. این بازیکن با یک شوت سنگین از پشت محوطه جریمه و اشتباه علیرضا حقیقی دروازه بان حریف موفق شد گل سوم پرسپولیس را به ثمر برساند.

پرسپولیس فاتح دیدار جنجالی مقابل گل‌گهر/ تثبیت صدرنشینی در آزادی +عکس

این دیدار چندان بی حاشیه هم نبود. تصمیم اشکان خورشیدی داور این مسابقه در پی اعلام یک ضربه خطای مشکوک پشت محوطه جریمه پرسپولیس، اعتراض کادر فنی پرسپولیس و یحیی گل محمدی را در پی داشت. شدت اعتراضات به حدی بود که سرپرست و مربیان پرسپولیس به دنبال آرام کردن گل محمدی بودند و حتی کریم باقری هم از سرمربی سرخپوشان خواست آرامش خود را حفظ کند.

پرسپولیس گل گهر را شکست داد/ زور قلعه‌نویی بازهم به یحیی نرسید

پرسپولیس با این برد با ۵۴ امتیاز به صدرنشینی خود در جدول ادامه داد. گل گهر هم با توجه به برد امروز تراکتور مقابل ذوب آهن، با ۳۵ امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد.

دیدارهای این هفته از مسابقات لیگ برتر فردا پنجشنبه پیگیری می‌شود و در یکی از این مسابقات، استقلال با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

پرسپولیس فاتح دیدار جنجالی مقابل گل‌گهر/ تثبیت صدرنشینی در آزادی +عکس، فیلم و جدول

 

جدول رده بندی لیگ برتر پس از برد پرسپولیس

پرسپولیس فاتح دیدار جنجالی مقابل گل‌گهر/ تثبیت صدرنشینی در آزادی +عکس، فیلم و جدول

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها