أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۵۳۲
زمان انتشار: ۰۹:۱۱     ۱۰ تير ۱۴۰۰
دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه به اقدام جدید شرکت‌های گوگل و اپل در حذف نام فلسطین از روی نقشه‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از به نقل از خبرگزاری صفا، دفتر اطلاع‌رسانی دولت حماس در غزه، عصر امروز (چهارشنبه)، به اقدام جدید شرکت‌های گوگل و اپل در حذف نام فلسطین از روی نقشه‌ها واکنش نشان داد و اعلام کرد: اقدام دو شرکت گوگل و اپل در حذف نام فلسطین از برنامه‌ ناوبری‌ و جایگزن کردن آن با نام اسرائیل را محکوم می‌کنیم.

اقدام ضد فلسطینی دو شرکت گوگل و اپل

حماس تاکید کرد: این رفتار خصمانه علیه ملت فلسطین و حقوق آن و مغایر با قطعنامه ها و موازین بین المللی و جانبداری از اشغالگران است که نیازمند تحرک جدی از سوی ملت ما و همه حامیان آرمان فلسطین است.

در بیانیه مذکور آمده است: این بخشی از جنگی است که اشغالگران و شرکای آن علیه آرمان فلسطین و اصول ملی ما به راه انداخته اند. این گامی جدید به منظور نابودی حقوق و اصول ما است. این دو شرکت سال گذشته پس از مخالفتهای شدید و دعوت تحریم آن عقب نشینی کردند.

دفتر رسانه ای دولت غزه اعلام کرد: ما خواهان صرف نظر کردن این دو شرکت از این اقدام شان هستیم و اینکه از ملت ما عذرخواهی کنند. ما خواهان حمایت گسترده به منظور بازگردانیدن نام فلسطین هستیم و اینکه با ابزار تحریم یا دیگر شیوه ها به این شرکتها فشار وارد شود.

حماس از فلسطینی های مقیم آمریکا هم خواست که علیه این شرکتها شکایت کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها