يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۵۳۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۲     ۱۰ تير ۱۴۰۰
منابع محلی می‌گویند نیروهای حزب‌الله با ۴ فروند پهپاد رژیم صهیونیستی که به سمت بیروت حرکت می‌کردند، تیراندازی کرده و آنها را ازبین بردند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، برخی منابع عربی بامداد پنجشنبه از پرواز چند فروند پهپاد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی بر فراز آسمان لبنان خبر دادند.

حزب‌الله ۴ پهپاد رژیم صهیونیستی را منهدم کرد

کانال تلگرامی «صابرین‌نیوز» در خبری فوری به نقل از منابع نزدیک به جنبش مقاومت حزب‌الله لبنان نوشت: «[نیروهای حزب‌الله] از بیروت به سمت پهپادهای اسرائیلی تیراندازی کردند».

بر اساس این گزارش، منابع حزب‌الله خبر دادند که نیروهای این جنبش، با ۴ فروند هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی که از دریا به سمت محله ماضی در بیروت حرکت می‌کردند، درگیر شده و آنها را ساقط کردند.

جزئیات بیشتری از این خبر هنوز منتشر نشده است.

 نیروهای حافظ صلح سازمان ملل متحد مستقر در لبنان اخیراً اعلام کرده‌اند که رژیم صهیونیستی با نقض قطعنامه‌های سازمان ملل ، به طور مکرر حریم هوایی لبنان را نقض کرده است. در  این گزارش آمده است  که در بازه زمانی ژوئن تا اکتبر  ۶۱ ساعت و ۵۱ دقیقه پرواز ازسوی صهیونیست‌ها در حریم هوایی لبنان صورت گرفته است. حدود ۹۵ درصد از این موارد نقض حریم هوایی توسط پهپادها انجام گرفته است.

نقض مکرر و غیر قانونی حریم هوایی لبنان توسط رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که به تازگی ارتش رژیم صهیونیستی مناطقی از مرز سرزمین‌های اشغالی با جنوب لبنان را هم منطقه بسته نظامی اعلام کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها