أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۵۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۵     ۱۲ تير ۱۴۰۰
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی نیمسال اول سال تحصیلی این دانشگاه از ۱۵ تیرماه خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو و به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان این دانشگاه برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۱ـ ۱۴۰۰ از ۱۵ تیرماه آغاز و تا ۱۵ مردادماه ادامه دارد.

وی تأکید کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، تدابیری اندیشیده شده تا نتیجه درخواست‌های نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان قبل از آغاز ترم اعلام شود.

جهان بین با بیان اینکه متقاضیان باید برای ثبت نام به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند، گفت: تمامی مراحل فرآیند رسیدگی به درخواست‌های نقل و انتقال و میهمانی از طریق سامانه منادا قابل پیگیری است و متقاضیان از مراجعه حضوری به سازمان مرکزی خودداری کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اظهار داشت: به منظور فراهم آمدن حداکثر تسهیلات برای دانشجویان، روند انجام امور در سامانه منادا به نحوی طراحی شده که نیازی به تردد دانشجو بین واحد‌های دانشگاهی مبداء و مقصد جهت پیگیری درخواست نباشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها