يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۵۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۳     ۱۲ تير ۱۴۰۰
در حالی که AFC بر حضور سرمربیان در نشست‌های خبری تأکید دارد اما همچنان شاهد عدم حضور بسیاری از سرمربیان در کنفرانس‌های قبل و بعد از مسابقه هستیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، در شرایطی که کنفدراسیون فوتبال آسیا بر برگزاری نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی با حضور سرمربیان تیم‌ها تأکید دارد و با غایبان برخورد انضباطی می‌کند، سهل‌انگاری و بی‌تدبیری سازمان لیگ و ناتوانی و ضعف در برخورد با تعدادی از سرمربیان باعث شده هواداران تیم‌ها و علاقمندان به فوتبال از صحبت‌های سرمربیان تیم‌ها قبل و بعد از بازی محروم شوند. در این میان برخی سرمربیان نیز که خود را تافته جدا بافته می‌دانند و حضور در نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی را در شأن و جایگاه خود نمی‌دانند، دستیاران خود را برای گفت‌وگو با رسانه‌ها اعزام می‌کنند.

از آنجایی که سازمان لیگ فوتبال ایران نسبت به انتقادات صورت گرفته از سوی رسانه‌ها نسبت به این موضوع بی‌توجه بوده و توان و شهامت برخورد انضباطی با سرمربیان غایب را ندارد، تصمیم بر این است، از این پس نشست‌های خبری قبل و بعد از بازی با حضور دستیاران برگزار می‌شود پوشش داده نشود. ضمن اینکه صحبت‌های سرمربیانی که ترجیح می‌دهند به جای حضور در نشست خبری در فضایی دیگر و با انتخاب خودشان با برنامه‌های خاص صداوسیما گفت‌وگو کنند نیز پوشش داده نخواهد شد.

این اقدام در راستای اعتراض به ضعف و ناتوانی سازمان لیگ فوتبال ایران که تنها به فکر برگزاری مسابقات بدون رعایت استانداردهای کنفدراسیون فوتبال آسیاست، از سوی چند خبرگزاری‌ اتخاذ شده و در کنار آن انتقاد از سازمان لیگ و روابط عمومی آن ادامه خواهد داشت؛ هر چند که نرود میخ آهنین در سنگ!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها