يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۵۹۲
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۲ تير ۱۴۰۰
۱۱ شهر استان تهران در وضعیت قرمز؛
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به آخرین رنگ‌بندی کرونا گفت: استان تهران از امروز شنبه ۱۲ تیر در وضعیت قرمز قرار دارد؛ بر همین اساس ۷۰ درصد کارمندان ادارات و مراکز دورکار می‌شوند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، غلامرضا عباس پاشا،معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران در مورد وضعیت دورکاری کارمندان اظهار داشت:طبق آخرین وضعیت اعلام‌شده از سوی ستاد مقابله با کرونای کشور، استان تهران از امروز شنبه ۱۲ تیر در وضعیت قرمز قرار می‌گیرد و بر همین اساس ۷۰ درصد از کارمندان ادارات و مراکز باید به صورت دورکاری به فعالیت بپردازند.

 وی ادامه داد: ۳۰ درصد دیگر نیروها نیز باید در محل کار خود حضور یابند و حضوری فعالیت کنند؛ همچنین مشاغل ضروری نیز به صورت ۵۰ درصد باید فعالیت کنند؛ یعنی ۵۰ درصد به صورت حضوری فعالیت کنند و ۵۰ درصد دیگر نیز باید از دورکار شوند.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: به دلیل هوشمندسازی که در وضعیت رنگ‌بندی شهرها صورت گرفته، به محض تغییر رنگ یک شهر، محدودیت‌ها و شرایط مصوب‌شده اعمال می‌شود که دورکاری هم از جمله آنهاست. این اتفاق باعث شده تا در صورت تغییر رنگ از سفید به زرد یا زرد به نارنجی یا نارنجی به قرمز و برعکس، شرایط به صورت سیستماتیک تغییر کند و نیازی به ابلاغ آن هم نباشد.
 
 فهرست شهرستان‌های استان تهران که از امروز ۱۲ تیر ۱۴۰۰ در وضعیت قرمز قرار می‌گیرند، به این شرح است: تهران، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت، پردیس، دماوند، ری، شمیرانات، فیروزکوه، قرچک و ورامین.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها