أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۶۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۱۳ تير ۱۴۰۰
مدیر سلامت و بهداشت دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به تغییر وضعیت کرونایی تهران در پی قرمز شدن شهر‌های اطراف آن بر ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تربیت مدرس، محمدرضا رئوفی به وضعیت قرمز کرونایی شهر‌های اطراف تهران و شناسایی سویه دلتا ویروس کووید-۱۹ در کشور که قدرت انتقال و عفونت زایی بیشتری دارد اشاره کرد و گفت: در حال حاضر اوضاع کرونایی تهران به شکل نگران کننده‌ای در حال تغییر است.

وی ادامه داد: مشاهدات اخیر طی هفته‌های گذشته نشان می‌دهد برخی از دانشگاهیان، نسبت به رعایت پروتکل بهداشتی بی توجه هستند. طبعا کم توجهی نسبت به رعایت پروتکل بهداشتی از مهمترین عوامل انتقال این بیماری است.

رئوفی خاطرنشان کرد: از آنجایی که تنها راه مقابله با این ویروس، رعایت کامل و دائمی دستورالعمل‌های بهداشتی است، از دانشگاهیان درخواست می‌کنیم پروتکل‌ها از جمله استفاده از ماسک، حفظ فاصله فیزیکی، عدم تجمع در قسمت‌های مختلف به خصوص آزمایشگاه‌ها و آبدارخانه‌ها را رعایت کنند. ضدعفونی و گندزدایی اماکن مختلف دانشگاه طبق روال گذشته انجام و تهویه مناسب در محیط صورت گیرد.

مدیر سلامت و بهداشت دانشگاه تربیت مدرس تاکید کرد: دانشگاهیان با رعایت اصول پیشگیرانۀ مطرح شده، ضمن کمک به کاهش و کنترل شیوع این بیماری در محیط‌های کاری خود، یاری رسان دانشگاه در کنترل و مهار بیماری کووید-۱۹ می‌باشند.

گفتنی است؛ مدیر سلامت و بهداشت دانشگاه تربیت مدرس در نامه‌ای از رئیس ستاد مقابله با کرونای دانشگاه خواست ضمن پیگیری و اجرای دائمی پروتکل‌های بهداشتی، درصورت عدم رعایت دستورالعمل‌ها توسط برخی افراد، طبق قوانین اداری با آنان برخورد شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها