کد خبر: ۴۸۸۷۰۲
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۱۴ تير ۱۴۰۰
دکتر اسماعیلی در برنامه جهان آرا:
محمدمهدی اسماعیلی استاد دانشگاه و از اعضای ستاد سید ابراهیم رئیسی شب گذشته با حضور در برنامه جهان آرا به تحلیل ابعاد اجتماعی و سیاسی انتخابات ۲۸ خرداد پرداخت.

به گزارش پایگاه 598، محمدمهدی اسماعیلی استاد دانشگاه و از اعضای ستاد سید ابراهیم رئیسی شب گذشته با حضور در برنامه جهان آرا به تحلیل ابعاد اجتماعی و سیاسی انتخابات ۲۸ خرداد پرداخت.


این کارشناس علوم سیاسی دانشگاه تهران، بیان کرد: مردم در انتخابات ۱۴۰۰ فارغ از اینکه چه کسی پیروز شد با توجه به هجمه دشمنان و وجود ویروس منحوس کرونا حضوری حماسی داشتند.


وی با اشاره به آخرین نتایج افکار سنجی پس از انتخابات ۱۴۰۰ افزود: نتایج آخرین افکار سنجی‌ که در این هفته صورت گرفت نشان از امیدواری بالای مردم به دولت مردمی آیت الله رئیسی  را دارد. آمارها نشان می‌دهد حتی کسانی که رأی ندادند به اصلاح امور توسط دولت منتخب امید دارند.


استاد دانشگاه تهران با اشاره به عملکرد دولت دوازدهم بیان داشت: آیت‌الله رئیسی مثل دکتر روحانی نیستند که مشکلات را به گردن دولت قبل بیاندازند. بنده هم در تحلیل انتخابات امسال و همچنین سال ۹۶ بیان نمودم که سبد رای آقای رئیسی خارج از جناح‌ها میباشد و بدنه مردم به او رأی میدهند.


ایشان با تاکید بر قدرت دولت مردمی، تصریح کرد: قدرت دولت مردمی در به صحنه آوردن مردم است. مردم به کارنامه آقای رئیسی نگاه کردند و رأی دادند ۱۸ میلیون رأی آقای رئیسی، از میزان آمار صحیحه میباشد؛ در صورتیکه آمار آرای رئیسی از بین آرای مأخوذه بیش از ۷۰٪ بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها