يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۷۴۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۱۵ تير ۱۴۰۰
در تماس تلفنی؛
رئیس جمهور سوریه در تماس تلفنی با رئیس جمهور منتخب ایران پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار اسد رئیس جمهور سوریه در تماس تلفنی با ابراهیم رئیسی پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

بر اساس این گزارش، بشار اسد در این تماس تلفنی برای رئیس جمهور منتخب ایران به منظور پیشرفت بیشتر و ادامه مسیر دستاوردها در تمام زمینه‌ها آرزوی موفقیت کرد.

طبق اعلام خبرگزاری رسمی سوریه، اراده و عزم دو طرف برای تداوم همکاری جهت تقویت همکاری‌های دوجانبه در تمام زمینه‌ها و ادامه رایزنی و هماهنگی پیرامون موضوعات دارای اهمیت مشترک در این تماس تلفنی مورد تاکید قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها