أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۷۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۱۵ تير ۱۴۰۰
وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه از قطع ارتباط یک فروند هواپیمای مسافربری آن-۲۶ با ۲۳ مسافر و ۶ خدمه در منطقه کامچاتکا خبر داده و عملیات جستجو برای یافتن این هواپیما آغاز شده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از «تاس»، وزارت حوادث غیرمترقبه روسیه صبح امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که یک فروند هواپیمای آن-۲۶ در منطقه کامچاتکا، ارتباطش با مرکز کنترل هوایی را از دست داده است.

بر اساس اطلاعات دادستانی حمل و نقل شرق دور روسیه، این هواپیما در حال انجام پرواز مسافری در مسیر پتروپاولوفسک به سمت پالانا در منطقه کامچاتکا بوده و در عرشه آن ۲۳ مسافر و ۶ خدمه پرواز حضور دارند. این هواپیما هنوز در مقصد فرود نیامده و ارتباط آن با مرکز کنترل هوایی قطع شده است.

عملیات جستجو برای یافتن این هواپیما از هم اکنون آغاز شده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها