امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۸۸۸۰۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۱۶ تير ۱۴۰۰
پس از شکست کلمبیا در نیمه‌نهایی؛
تیم ملی آرژانتین در دیدار نیمه نهایی کوپا آمه ریکا پس از تساوی 1-1 در 90 دقیقه، در ضربات پنالتی کلمبیا را شکست داد و حریف برزیل در فینال این رقابت ها شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، با پیروزی آرژانتین برابر کلمبیا در دیدار نیمه نهایی کوپا آمه ریکا، آلبی سلسته حریف برزیل در فینال این مسابقات شد. پس از تساوی 1-1 در 90 دقیقه، آرژانتین موفق شد در ضربات پنالتی 3-2 کلمبیا را شکست دهد و به فینال این رقابت ها راه پیدا کند.

 

آرژانتین بازی را تهاجمی آغاز کرد و خیلی زود توانست به گل برسد. پاس لیونل مسی را لائوتارو مارتینز در دقیقه هفت بازی تبدیل به گل کرد و به نظر می رسید شاگردان لیونل اسکالونی یک برد آسان را در پیش دارند. اما در نیمه دوم کلمبیا توانست به بازی برگردد؛ روی یک ضربه شروع مجدد هوشمندانه لوییس دیاز در دقیقه 61 توانست از زاویه ای بسته دروازه آرژانتین را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

در ادامه مسی و یارانش موفق نشدند گلی به ثمر برسانند و بازی با همان نتیجه 1-1 در 90 دقیقه به پایان رسید تا ضربات پنالتی تعیین کننده دومین فینالیست کوپا آمه ریکا باشد.

مسی حریف نیمار در فینال کوپا آمه‌ریکا

مسی حریف نیمار در فینال کوپا آمه‌ریکا

مسی حریف نیمار در فینال کوپا آمه‌ریکا

رودریگو دی پائول زننده دومین ضربه پنالتی آرژانتین بود که نتوانست تو را تبدیل به گل کند، اما در ادامه بازیکنان کلمبیا سه پنالتی خود را از دست دادند تا آرژآنتین حتی نیازی به زدن پنالتی پنجم نداشته باشد. امیلیانو مارتینز، دروازه بان 28 ساله آرژانتین، نیز تبدیل به قهرمان آلبی سلسته درون دروازه شد.

مارتینز سه پنالتی کلمبیا را گرفت تا یک تنه آرژانتین را راهی فینال این رقابت ها کرده باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها