يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۸۳۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۱۶ تير ۱۴۰۰
معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه اضافه شدن تولید برق تقریباً دیگر غیر ممکن است، خاطر نشان کرد: تمام نیروگاه‌ها با تمام ظرفیت ممکن در حال تولید هستند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری پیش از ظهر چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره نتیجه بازدید دیروزش از مرکز پایش صنعت برق کشور ،گفت: نتیجه بستگی به آثار کار دارد؛ اگر دیدید وضع بهتر شده، بدانید به دلیل تصمیماتی است که اتخاذ شده است.

وی همچنین به ارائه توضیحاتی درباره وضعیت قطعی‌های مکرر برق در سراسر کشور طی روزهای اخیر پرداخت و اظهار کرد: در حوزه برق باید با مردم صحبت کرد و وضعیت را توضیح داد؛ چراکه برق با زندگی همه مردم ارتباط دارد و مردم به این موضوع حساسیت دارند.

معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه اضافه شدن تولید برق تقریباً دیگر غیر ممکن است، خاطر نشان کرد: تمام نیروگاه‌ها با تمام ظرفیت ممکن در حال تولید هستند. در زمینه نیروگاه‌های برق-آبی نیز وضعیت سدها برای ما مهم است و بویژه با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود در فصل پاییز، بارندگی در وضع خوبی نیست، باید نسبت به تأمین آب شرب مردم به دقت توجه کرد تا زمانی این موضوع با مشکل روبرو نشود؛ اینها از موضوعاتی است که دولت‌ها باید بیشتر به آن توجه داشته باشند.

جهانگیری تاکید کرد: سقف حجم تولید برق مشخص است و این میزان مصرف است که افرایش می‌یابد؛ مهمترین کاری که وزارت نیرو باید در این زمینه انجام دهد این است که تا جایی که مقدور است مصرف را کاهش داده و فاصله موجود میان تولید و مصرف را مدیریت کند تا آثار اقتصادی، سیاسی و اجتماعی آن به حداقل برسد.

وی همچنین در پاسخ به پرسشی درباره عدم پاسخگویی وزیر بهداشت درباره وضعیت کرونا در سیستان و بلوچستان و همچنین وزیر برق در زمینه قطعی‌های برق اخیر تصریح کرد: در این زمینه آقای رئیس جمهوری عذرخواهی کردند و وزرای برق و بهداشت و درمان نیز حتماً وزرا توضیح خواهند داد و من حتما به وزرا تاکید می‌کنم که در این زمینه توضیحاتی ارائه دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها