يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۸۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۱۷ تير ۱۴۰۰
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران از کمبود واکسن کرونا در پایتخت خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرآنلاین، علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران نیز در خصوص وضعیت واکسیناسیون در پایتخت به کمبود واکسن مورد نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی پایتخت اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص پایتخت نسبت به سایر استان‌های کشور، تهران از نظر تأمین اعتبارات و واکسن باید متفاوت دیده شود و واکسن مورد نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی پایتخت تأمین شود.

وی افزود: در صورت تأمین واکسن مکفی آمادگی تسریع فرایند واکسیناسیون در تهران را داریم و می‌توانیم تیم‌ها و مراکز تجمیعی را افزایش دهیم.
تأمین واکسن مورد نیاز تهران، تأمین اعتبارات لازم، اعلام گروه‌های مختلف به صورت بازه‌های سنی دو ساله برای واکسیناسیون، روند تولید واکسن‌های داخلی برخی از موارد مطرح شده توسط زالی در جلسه مسولان وزارت بهداشت بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها