أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۸۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۱۷ تير ۱۴۰۰
هروویه میلیچ، مدافع کروات تیم فوتبال استقلال به دلیل پایان قراردادش و عدم پرداخت مطالبات خود در آستانه جدایی از استقلال قرار گرفت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، هروویه میلیچ مدافع کروات تیم فوتبال استقلال مدت زمان زیادی است که به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش و عدم تمدید قرارداد او از سوی باشگاه استقلال بلاتکلیف مانده بود.

باشگاه استقلال مدعی شد که به دلیل خواسته‌های نامتعارف وکیل میلیچ، امکان تمدید قرارداد وجود نداشت، ضمن اینکه این وکیل خواستار سود و ضرر عدم پرداخت مطالبات موکلش در حدود 550 هزار دلار شده بود.

 

 

میلیچ در آستانه جدایی از استقلال

میلیچ در مصاحبه‌هایش گفته که دوست داشته در استقلال بماند اما مسئولان باشگاه اقدامی برای این کار انجام نداده‌اند و به خاطر اثاث‌کشی از این هتل به آن هتل مصدوم شده است.

مدافع کروات استقلال که برای دقایقی پس از مدت‌ها مقابل تراکتور تبریز به میدان رفت، قراردادش به پایان رسیده و در آستانه جدایی از استقلال قرار دارد. گفته می‌شود این بازیکن که سابقه بازی در ناپولی ایتالیا را دارد به زودی ایران را ترک خواهد کرد. در این بین، فرهاد و فرزاد مجیدی در تلاش هستند مشکل این بازیکن را حل کنند، اما مشخص نیست که میلیچ راضی به ادامه کار خواهد شد یا نه.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها