أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۸۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۱۷ تير ۱۴۰۰
اسکای اسپورتس مدعی شد که انتقال اولیویه ژیرو به میلان راستا نهایی شدن قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، در ماه‌های اخیر بحث‌های زیادی در رابطه با علاقه میلان به جذب اولیویه ژیرو وجود داشته است اما در عین حال گفته شد که باشگاه ایتالیایی فقط قصد دارد به شکل رایگان این مهاجم فرانسوی را به خدمت بگیرد.

 

با این حال اسکای اسپورتس گزارش داده که باشگاه میلان می‌تواند با پرداخت مبلغی بسیار کم این انتقال را نهایی کند و پیوستن اولیویه ژیرو به روسونری به شکل رایگان اتفاق نخواهد افتاد. گزارش منتشر شده در این زمینه حاکی از آن است که میلان و چلسی در آستانه توافق با یکدیگر قرار گرفته اند و این انتقال به زودی و با یک مبلغ کم رسمی خواهد شد.

انتقال مهاجم فرانسوی به میلان قطعی شد

گفتنی است چلسی در ماه‌های اخیر گزینه‌ای در قرارداد اولیویه ژیرو گنجاند به واسطه آن بتواند قرارداد این بازیکن را به طور خودکار تا ژوئن 2022 تمدید کرد و به نوعی از انتقال رایگان مهاجم فرانسوی به دیگر تیم‌های لیگ برتر انگلیس جلوگیری کند.

از طرف دیگر گزارش‌ها در هفته‌های اخیر حاکی از آن بود که چلسی در صورت علاقه تیم‌های لیگ برتری به اولیویه ژیرو پول بیشتری را تلاش خواهد کرد اما در مورد تیم های سایر کشورها وسواس کمتری به خرج خواهد داد و در واقع به نظر می‌رسد که همین موضوع باعث نزدیک شدن ژیرو به روسونری شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها