يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۸۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۱۷ تير ۱۴۰۰
وزیر نیرو با بیان اینکه "مجموعه وزارت نیرو باید بتواند این آزمون سخت را با موفقیت پشت سر بگذارد"، گفت: به هیچ‌وجه امکان سعی و‌خطا نداریم و باید تدبیر کنیم و بدانیم که نظم کاری باید در اولویت باشد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، نشست ستاد فرماندهی اوج بار تابستان 1400 صبح امروز جلسه جدیدی تشکیل داد تا با حضور وزیر نیرو، آخرین وضعیت شبکه برق بررسی شده و جدیدترین تصمیمات اتخاذ شود.

رضا اردکانیان، وزیر نیرو در این نشست تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را برای حفظ پایداری شبکه سراسری و کاهش خاموشی های بخش خانگی بکار ببندیم.

وزیر نیرو با بیان اینکه "تحمل این شرایط برای همه سخت و طاقت فرسا و سنگین است؛ به همین دلیل نیز توافق های خوبی با سایر نهادها نیز برای کمک به صنعت برق صورت گرفته"، گفت: در حال حاضر با سازمان بسیج برای همکاری با صنعت برق و کشف مراکز استخراج غیرمجاز رمز ارز توافق  شده است.

وی افزود: هم اکنون تمام رسانه ها و صدا وسیما نیز برای کمک به اطلاع رسانی به مردم آماده هستند.

اردکانیان خاطرنشان کرد: مصوبات شفافیت کامل  دارند و استان ها باید با هماهنگی کامل با ستاد توانیر این مصوبات  را اجرا کنند.

وی ادامه داد: باید حوادث در شبکه سریع به مردم اطلاع رسانی شود تا مردم بدانند خاموشی های ناخواسته و ناشی از حوادث، چگونه و در چه مدتی رفع می شوند.

وزیر‌نیرو با بیان اینکه "دیسپاچینگ ملی اختیار کامل دارد اما باید آمادگی لازم فراهم شود که نیازی به ورود دیسپاچینگ نباشد"، گفت: مجموعه وزارت نیرو  باید بتواند این آزمون سخت را با موفقیت پشت سر بگذارد.

وی افزود: به هیچ‌وجه امکان سعی و‌خطا نداریم و باید تدبیر کنیم و  بدانیم که نظم کاری باید در اولویت باشد.

اردکانیان با بیان اینکه "همه رسانه ها و به ویژه صدا وسیما برای اطلاع رسانی صحیح به مردم آماده هستند که جای تقدیر دارد"، گفت: از همه مشترکان، صنایع، کشاورزان و... که در این شرایط سخت صنعت برق را یاری می کنند تقدیر و تشکر می‌کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها