يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۹۰۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۱۷ تير ۱۴۰۰
تکذیب یک ادعا؛
محمد مرندی، تحلیلگر سیاسی خبر تهران تایمز درباره خرابکاری آمریکایی‌ها در خط تولید واکسن برکت را تکذیب کرد.

به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، محمد مرندی، تحلیلگر سیاسی خبر تهران تایمز درباره خرابکاری آمریکایی‌ها در خط تولید واکسن برکت را تکذیب کرد.

 محمد مرندی در صفحه خود در توئیتر درباره نقل قولی که از وی درباره «خرابکاری آمریکا در روند تولید واکسن کرونای برکت» انتشار یافته است، گفت: خبری که ادعا می‌شود تهران تایمز از قول بنده گفته صحت ندارد. نه رئیس فرهنگستان علوم پزشکی هستم و نه صحبتی در مورد خرابکاری در خط تولید شده.

وی تاکید کرد: در گفتگویی با مجری شبکه تلویزیونی المیادین عرض کردم تحریم‌های آمریکا مانع ورود به هنگام برخی نیازهای اساسی کارخانه واکسن سازی شده.

شب گذشته روزنامه تهران تایمز با همراهی شبکه المیادین نشستی اینترنتی با موضوع مذاکرات هسته‌ای در توئیتر برگزار کردند که آقای دکتر محمد مرندی یکی از میهمانان این نشست بود.

تکذیب خرابکاری آمریکا در خط تولید واکسن برکت

تکذیب خرابکاری در خط تولید واکسن برکت

شرکت تولیدکننده نخستین واکسن ایرانی کرونا، برخی شایعات فضای مجازی درخصوص خرابکاری در خط تولید واکسن کوو ایران برکت را قویا تکذیب کرد.

حجت نیکی ملکی، رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام در صفحه شخصی اش در توییتر به نقل از روابط عمومی شرکت دارویی شفافارمد نوشت: "خبر خرابکاری آمریکا در شرکت شفافارمد صحت ندارد و خط تولید واکسن کووایران برکت با تمام ظرفیت در حال تولید واکسن است.

در روزهای آتی سری جدید واکسن‌های تولیدی نیز تحویل وزارت بهداشت خواهد شد.

تکذیب خرابکاری آمریکا در خط تولید واکسن برکت

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها