يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۹۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۱۹ تير ۱۴۰۰
در این روزها که وضعیت استان در بخش بیماری کرونا و برق چندان مناسب نیست و شاهد خاموشی‌ها و وضعیت قرمز هستیم، بارش باران آب پاکی را روی هر نوع آلودگی و بی‌تدبیری ریخت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری فارس از ساری، تابستان ۱۴۰۰، پیش از ورود با خودش گرمای بی‌سابقه‌ای را همراه کرد، تا جایی که خیلی زود جای هوای بهاری را گرفت و عطش تابستانه را به تصویر کشید، هفته اول تیر ماه دمای هوا همچون مرداد ماه بود. 

دمای هوا از پانزدهم تیر ماه رو به کاهش رفت و بارش باران و رعد و برق به‌جای آفتاب سوزان داد، امروز هم بارش نم نم تبدیل به بارندگی شدید شد، هر چند هنوز هوا دم دارد، اما از گرمای سوزان خبری نیست.

بارش این باران برای لحظاتی عطش گرما را از افکار مردم نیز زدود و باری دیگر ثابت کرد که باران رحمت الهی همچنان در اوج ناامیدی می‌بارد و ابتدا و انتهای همه امور در دستان خدا است...

البته چندان دور از انتظار هم نیست که در دل گرما در استان مازندران با دارا بودن جنگل‌های چند میلیون ساله هیرکانی و رودخانه تجن و دریای مازندران شاهد باران با این شدت باشیم.

در این روزها که وضعیت استان در مباحث بیماری کرونا و برق چندان مناسب نیست و شاهد خاموشی‌ها و وضعیت قرمز هستیم، باران آب پاکی را روی هر نوع آلودگی، بی‌تدبیری ریخت و نشان داد هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست‌.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها