يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۹۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۱۹ تير ۱۴۰۰
تعدادی از هواداران تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال تجمع کردند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، صبح امروز (شنبه) تعدادی از هواداران تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با حضور مقابل ساختمان فدراسیون فوتبال، نسبت به مشکلات داوری و دیگر مسائل اعتراض کردند.

حضور این افراد مقابل فدراسیون فوتبال منجر به آن شد که نمایندگان آنها اجازه ورود به فدراسیون را کسب کنند و با برخی از مدیران فدراسیون فوتبال گفت‌وگو داشته باشند. 

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با 23 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به سایپا در رده چهاردهم جدول لیگ برتر قرار دارد و یکی از گزینه‌های احتمالی سقوط به لیگ دسته اول به حساب می‌آید.

 

تجمع هواداران ذوب‌آهن مقابل فدراسیون فوتبال + عکس

تجمع هواداران ذوب‌آهن مقابل فدراسیون فوتبال + عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها