أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۹۶۴
زمان انتشار: ۱۳:۰۴     ۱۹ تير ۱۴۰۰
سعید آذری مدیرعامل باشگاه یک خبر مهم را علنی کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، در شرایطی که پیش از این هم گفته می‌شد که فولاد از یک پنجره نقل و انتقالاتی دیگر نیز محروم باشد آذری اعلام کرد این محرومیت ممکن است یک و نیم پنجره نقل و انتقالاتی آینده را در بر بگیرد.

 

باشگاه فولاد به دلیل مسئله‌ای که در انتقال بلبلی بازیکن سابق سپیدرود در جدل با استقلال برایش به وجود آمد دچار این مشکل شده و در نیم فصل گذشته نیز از فعالیت‌های نقل و انتقالاتی محروم بود که حالا خبر می‌رسد آن‌ها احتمالا در تابستان آینده نیز نمی‌توانند جزو خریداران بازیکن در لیگ باشند.

محرومیت فولاد از یک و نیم پنجره نقل وانتقالاتی دیگر

 

این محرومیت تاثیر مهمی در آینده فولاد در فصل آینده خواهد گذاشت. آذری درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالات فولاد و در پاسخ به سوالی در رابطه با زمان باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم گفت: دو روز پیش نامه‌ای را از دادگاه عالی ورزش دریافت کردیم و احتمالا تا ۳۰ جولای رای نهایی صادر شود اما شانس برنده شدن ما کم است. باتوجه به این‌ موضوع ممکن است یک و نیم پنجره نقل و انتقالاتی دیگر محروم باشیم و اگر به این صورت باشد، شرایط سخت تر از قبل هم خواهد شد.

 

آذری اضافه کرد: سال گذشته قرارداد ۱۵ بازیکن رده‌های سنی‌مان را تمدید کردیم و فلسفه‌مان این بود که از این بازیکنان برای فصل‌های آینده استفاده کنیم. سال گذشته به این مساله فکر و قرارداد بازیکنان‌مان را تمدید کردیم تا اگر خدایی ناکرده موفق نشدیم پنجره‌ نقل و انتقالاتی‌مان را باز کنیم، پشتوانه سازی لازم را انجام داده باشیم. چه پنجره باز شود و چه نشود این بازیکنان جوان آینده فولاد هستند و خوشحالم که این کار را در فولاد انجام دادم و ثمره‌اش را چند سال آینده می‌بینیم. این بازیکنان‌ سرمایه‌های فولاد هستند و شاهد درخشش آن‌ها در آینده خواهید

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها