کد خبر: ۴۸۸۹۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۹ تير ۱۴۰۰
کمالوند، دانشیار و حالا ماجدی
کادرفنی استقلال در بازی امروز مقابل سایپا تنها 4 مربی را به خود می‌بیند!

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، مشکلات استقلال در هفته ها و ماه های گذشته باعث شده تا هرروز خبر عجیبی را درباره این تیم بشنویم. جدایی فرشاد ماجدی از جمع مربیان تیم استقلال در شرایطی اتفاق افتاد که چند روز قبل یوسف دانشیار آنالیزور فرهاد مجیدی و استقلال با درخواست استراماچونی به الغرافه قطر رفت.


همچنین چند ماه قبل هم فراز کمالوند مدیرفنی و به نوعی مغز متفکر نیمکت استقلال از این تیم جدا شده بود. حالا کار به جایی رسیده که 3 عضو کادرفنی استقلال طی 2 ماه از این تیم جدا شده‌اند و هیچ فرد دیگری جایگزین نشده است.


در شرایط کنونی نیمکت استقلال خلوت ترین کادرفنی لیگ برتر را به خود می‌بیند! حالا به غیر از فرهاد مجیدی فقط صالح مصطفوی، بهزاد غلامپور و نوشادی مربی بدنساز در این کادرفنی باقی مانده‌اند تا در بازی امروز با سایپا شاهد یک اتفاق ویژه و صندلی های خالی پرتعداد روی نیمکت آبی ها باشیم.


این در شرایطی است که درخواست فرهاد مجیدی برای اضافه شده گابریله پین به عنوان مشاورفنی هم اجابت نشده و با وضعیت کنونی بعید است تا پایان فصل هم مربی دیگری به کادرفنی استقلال اضافه شود تا آبی ها با یک کادرفنی بسیار خلوت کارشان را ادامه بدهند.
گفتنی است؛ دیدار استقلال و سایپا ساعت 19:50 امروز در ورزشگاه دستگردی تهران برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها