يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۰۰۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۳     ۲۰ تير ۱۴۰۰
گروه صنعتی ایران خودرو پیش فروش پنج محصول خود را با موعد تحویل حداکثر یک سال، از امروز ۲۰ تیرماه به مدت سه روز آغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه 598، گروه صنعتی ایران خودرو پنج محصول خود را با موعد تحویل حداکثر یک سال از فردا به مدت سه روز عرضه می‌کند.

در این طرح پنج محصول شامل پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک عرضه می‌شوند. بر این اساس موعد تحویل تمامی خودرو‌ها از خرداد تا مرداد ماه سال آینده تعیین شده است.

گفتنی است، مشتریان نهایی پس از پایان مهلت ثبت نام، در روز چهارشنبه این هفته از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهاد‌های ناظر تعیین خواهند شد.

متقاضیان می‌توانند از امروز یکشنبه ۲۰ تیرماه تا روز سه شنبه ۲۲ تیرماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها