أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۹۰۰۶
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۲۰ تير ۱۴۰۰
پرسپولیس و سپاهان با پیروزی مقابل رقبای خود، به رقابت تنگاتنگ در صدر جدول لیگ برتر برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات ادامه دادند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال امشب (شنبه) با برگزاری پنج دیدار از هفته بیست‌وهفتم مسابقات پیگیری شد.

استقلال با غلبه بر سایپا، 50 امتیازی شد و به لطف شکست گل‌گهر، صعود خود را به فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا قطعی کرد. نارنجی‌پوشان هم با 23 امتیاز، در جایگاه پانزدهم جدول ماندنی شدند و همچنان کار دشواری برای بقا در لیگ برتر پیش رو دارند. امشب همچنین شکست شاگردان قلعه‌نویی مقابل تراکتور باعث سقوط آنها به رده ششم و کاهش شانس صعودشان به لیگ قهرمانان آسیا (در صورت قهرمانی استقلال، سپاهان یا پرسپولیس در جام حذفی) شد. تراکتور هم به رتبه پنجم رسید و رقابت نزدیکی با فولاد برای کسب رتبه چهارم جدول دارد.

جدول لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس و سپاهان همچنان در کورس قهرمانی

در دیگر بازی امشب سپاهان از سد صنعت نفت گذشت و با 56 امتیاز، به رقابت قهرمانی با شاگردان گل‌محمدی ادامه داد. نفتی‌ها نیز در جایگاه دهم جدول باقی ماندند. پرسپولیس هم پیروزی ارزشمندی مقابل آلومینیوم به دست آورد و با دو امتیاز بیشتر از طلایی‌های اصفهان، همچنان در صدر جدول ایستاده است. مردان علیرضا منصوریان نیز تا رده هشتم جدول پایین آمدند. فولاد خوزستان هم با غلبه بر ماشین‌سازان، 39 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر از تراکتور، به جایگاه چهارم جدول صعود کرد.

جدول لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس و سپاهان همچنان در کورس قهرمانی

 

جدول لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس و سپاهان همچنان در کورس قهرمانی

به این ترتیب تیم‌های پرسپولیس، سپاهان و استقلال راهی فصل آینده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شدند. قهرمان جام حذفی، دیگر تیم راه‌یافته به این مسابقات است که در صورت قهرمانی یکی از سه تیم نخست جدول، تیم چهارم به معتبرترین تورنمنت فوتبال باشگاهی در قاره آسیا صعود می‌کند. همچنین پیروزی یا تساوی ذوب‌آهن مقابل نفت مسجدسلیمان در دیدار روز سه‌شنبه دو تیم، حکم سقوط ماشین‌سازی به لیگ دسته اول را امضا خواهد کرد.

نتایج دیدارهای امشب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

سایپا صفر - استقلال 2
تراکتور تبریز یک - گل‌گهر سیرجان صفر
سپاهان اصفهان 4 - صنعت نفت آبادان یک
پرسپولیس 2 - آلومینیوم اراک صفر
فولاد خوزستان یک - ماشین سازی تبریز صفر

جدول مسابقات لیگ برتر فوتبال به این شرح است:

 

جدول لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس و سپاهان همچنان در کورس قهرمانی

 

برنامه بازی‌های باقیمانده هفته بیست‌وهفتم رقابت‌ها در زیر آمده است:

سه‌شنبه - 22 تیر 1400
مس رفسنجان - پیکان تهران، ساعت 20:30، ورزشگاه شهدای مس رفسنجان
نفت مسجدسلیمان - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت 21، ورزشگاه شهید بهنام محمدی
نساجی مازندران - پدیده مشهد، ساعت 21، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها