يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۰۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۲۰ تير ۱۴۰۰
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در بازی با سایپا خیلی روان بازی کرد و سه امتیاز را مدیون هوش فرهاد مجیدی است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم،بیژن طاهری درباره برتری 2 بر صفر استقلال مقابل سایپا در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر، اظهار داشت: استقلال خیلی خوب بازی کرد و فرهاد مجیدی به خوبی از بازیکنانش بازی گرفت و تعویض‌های به موقعی انجام داد. سایپا به دلیل اینکه شرایط خطرناکی در جدول دارد، انتحاری بازی کرد و برای برد وارد زمین شد. آنها تا دقایق 75 جلوی استقلال را گرفته بودند، اما تعویض‌هایی مثل محمد دانشگر و ارسلان مطهری هوشمندانه بود. استقلال سه امتیاز را مدیون هوش مجیدی است. 

وی در مورد اینکه برخی‌ها اعتقاد داشتند استقلال پس از جدایی فراز کمالوند دچار مشکل می‌شود، گفت: منکر تجربه کمالوند نیستم، او سال‌های سال است که مربیگری می‌کند، اما اینجا استقلال است و بازیکنانی دارد که هر کدام‌شان یک تیم هستند. مجیدی خیلی عالی توانسته این وظیفه سنگین را به دوش بکشد و استقلال هر بازی بهتر از دیدار قبلی است. استقلال مقابل سایپا خیلی خوب بازی کرد و نشان داد هر هفته روان‌تر بازی می‌کند. فرشید اسماعیلی سرحال و آماده بازی کرد و در خدمت تیم بود. استقلال با بازی‌های تک ضرب فوق‌العاده بود.

پیشکسوت استقلال درباره دربی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: این دربی حساسیت خاصی دارد و هر چقدر به زمان بازی نزدیک‌تر می‌شویم نگرانی‌ها برای هر دو تیم بیشتر می‌شود، اما وقتی بازیکنان وارد زمین می‌شوند همه چیز را فراموش می‌کنند و در شرایط بازی قرار می‌گیرند. استقلال با شرایطی که دارد می‌تواند پرسپولیس را شکست دهد.

به گزارش تسنیم پرسپولیس و استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت 19:45 روز پنجشنبه هفته جاری (24 خرداد) در ورزشگاه آزادی برابر هم قرار می‌گیرند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها