أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۹۰۴۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۲۰ تير ۱۴۰۰
دی ماریا از اظهارات جالب مسی و تشویق او برای گلزنی پیش از آغاز فینال کوپا آمریکا پرده برداشت.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، بامداد امروز تیم ملی آرژانتین توانست با شکست تیم ملی برزیل پس از 28 سال قهرمان کوپا آمریکا شود. تک گل بازی و گل قهرمانی آرژانتین را «آنخل دی ماریا»‌ با یک ضربه چیپ دیدنی وارد دروازه برزیل کرد و توانست به قهرمان کشورش بدل شود. 

دی ماریا که در فینال‌های گذشته به دلیل مصدومیت نتوانسته بود به تیم ملی کشورش کمک کند در این فینال درخشید و به بهترین بازیکن زمین لقب گرفت.

دی ماریا بعد از قهرمانی تیمش اشاره کرد که مسی پیش از بازی او را به گلزنی تشویق کرده و او را تهییج کرده است.

 

تمجید جالب دی ماریا از مسی

ستاره آرژانتین گفت: امشب را فراموش نخواهیم کرد. پس از بازی مسی از من تشکر کرد و من هم از او قدردانی کردم. او به من گفته بود که این فینال، بازی من خواهد بود و ستاره زمین می‌شوم. مسی گفت که این فینال، یک فرصت و یک بازی دوباره برای من است که نتوانستم در فینال‌های گذشته حاضر شوم. من باید امروز می‌درخشیدم و توانستم در این فینال بهترین بازیکن شوم.

وی ادامه داد: خوشحالم به خاطر دخترانم، همسرم، پدر و مادرم و تمام مردمی که دیوانه‌وار خودشان را به ماراکانا رسانده بودند و از ما حمایت کردند.

دی ماریا اظهار داشت: جام جهانی در راه است و این قهرمانی یک انرژی بسیار زیاد ما تزریق کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها