يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۰۶۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۲۰ تير ۱۴۰۰
مصدومان پرسپولیس وضعیت متفاوتی را برای بازی با استقلال تهران دارند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی دو بر صفر مقابل آلومینیوم اراک در لیگ برتر، تمرینات خود را برای برگزاری دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل استقلال تهران پیگیری می‌کند.

سرخپوشان پایتخت در حالی برای تقابل با شاگردان فرهاد مجیدی در استقلال خود را آماده می‌کنند که عیسی آل کثیر و کمال کامیابی نیا در بازی با آلومینیوم به دلیل مصدومیت حضور نداشتند.

سیدجلال حسینی نیز قبل از شروع این دیدار هنگام گرم کردن دچار آسیب دیدگی شد تا از ترکیب این تیم کنار گذاشته شود.

مصدومیت شهریار مغانلو از ناحیه سر نیز به نگرانی‌های کادر فنی این تیم افزود تا شرایط این تیم برای دیدار با استقلال تهران متفاوت به نظر برسد.

کادر پزشکی پرسپولیس مغانلو را پس از مصدومیت راهی بیمارستان کرد تا مورد جراحی سر پایی قرار بگیرد. او امروز هم در ریکاوری سرخ‌ها حاضر شد و زیر نظر پزشکان کار خود را دنبال کرد.

مغانلو مشکل خاصی برای دیدار با استقلال تهران ندارد و می‌تواند برای تیمش بازی کند.

عیسی آل‌کثیر و کمال کامیابی‌نیا نیز به دلیل مصدومیت‌هایی که دارند کماکان زیر نظر کادر پزشکی برنامه‌های خود را دنبال می‌کنند تا بتوانند زودتر به تمرینات گروهی بازگردند.

سیدجلال حسینی نیز وضعیت مصدومیتش امروز مشخص می‌شود تا شرایط او برای بستن بازوبند کاپیتانی این تیم مقابل استقلال تهران بررسی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها