أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۹۰۶۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۷     ۲۰ تير ۱۴۰۰
نماینده علی آباد در مجلس گفت:باید مشخص شود شاخص‌های توزیع یک میلیارد یورو برای مقابله با کرونا چه بوده است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از نماینده، رحمت الله نوروزی نمایندگی علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب تحقیق و تفحص از نحوه اختصاص و هزینه کرد مبلغ یک میلیارد یورو از محل صندوق توسعه ملی برای مبارزه با بیماری کرونا، گفت: این تحقیق و تفحص در کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس مصوب و برای بررسی به صحن علنی پارلمان خواهد آمد.

وی با بیان اینکه در ابتدای شروع کرونا با توجه به ضرورت مقابله سریع با این بیماری با تایید درخواست وزارت بهداشت از سوی مقام معظم رهبری اجازه برداشت یک میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی صادر شد، ادامه داد: نمایندگان درباره توزیع این یک میلیارد یورو ابهاماتی داشتند که قرار شد تحقیق و تفحصی در این زمینه انجام شود.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس با تاکید بر اینکه باید مشخص شود شاخصه‌های توزیع این پول چه بوده است، افزود: باید مشخص شود میزان جمعیت و تعداد فوتی ها یا شاخصه های دیگری در توزیع این پول دخیل بوده یا خیر.

نماینده علی آباد کتول در مجلس با اعلام اینکه به طور مثال به استان‌های بمانند گیلان و قم مبلغ بیشتری از این پول داده شده و استان گلستان مبلغ کمتری را دریافت کرده است، اظهار داشت: از سوی دیگر حدود ۱۲۰ میلیارد تومان به دانشگاه شهید بهشتی داده شده که باید مشخص شود چرا این پول در تملک دارایی ها استفاده شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها