أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۹۰۷۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۱     ۲۰ تير ۱۴۰۰
مدافع جدید پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که به دنبال قهرمانی با این تیم در معتبرترین تورنمنت فوتبال باشگاهی اروپا است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، سرخیو راموس که اخیراً به حضور 16 ساله‌اش در رئال مادرید پایان داد و با قراردادی دو ساله به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، اعتقاد دارد که این تیم فرانسوی با بالای سر بردم جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فاصله چندانی ندارد. PSG دو فصل پیش تا فینال این رقابت‌ها پیشروی کرد و فصل گذشته هم در مرحله نیمه‌نهایی از دور رقابت‌ها کنار رفت. آنها امیدوار هستند که حالا با اضافه شدن بازیکنانی همچون سرخیو راموس، اشرف حکیمی، جورجینیو واینالدوم و جان‌لوئیجی دونارما بتوانند در اروپا هم قهرمان شوند.

راموس 35 ساله که در دوران پرافتخارش در رئال مادرید چهار بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن گفت: آنچه که بیشتر از هر چیزی به آن توجه کردم، قدرت این باشگاه بود. عطش پیروزی که بازیکنانش دارند. آنها می خواهند با چنین رویکرد به باشگاه بیایند. پاری‌سن‌ژرمن پیش از این در فینال لیگ قهرمانان بازی کرده و به قهرمانی در این رقابت‌ها خیلی نزدیک است و این همان چیزی بود که مرا مجذوب خودش کرد.

وی افزود: حضور من در پاری‌سن‌ژرمن هم می‌تواند پیوندی ایده‌آل باشد. اگر بتوانم در قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان سهیم باشم، این برایم فوق‌العاده خواهد بود. این رویایی است که به آن فکر می‌کنم، پنجمین قهرمانی‌ام در لیگ قهرمانان و اولین قهرمانی برای این باشگاه.

این مدافع اسپانیایی که در سال 2005 از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد، به رئال برای کسب 22 جام مختلف از جمله پنج قهرمانی در لالیگا، دو قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد. او در 671 بازی برای رئال به میدان رفت و 101 گل هم به ثمر رساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها