يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۰۹۲
زمان انتشار: ۰۹:۱۸     ۲۱ تير ۱۴۰۰
روز چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰، عرضه اولیه شرکت سپید ماکیان با نماد معاملاتی «سپید» انجام می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، بر اساس اعلام شرکت بورس اوراق بهادار تهران، روز چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۰، عرضه اولیه سهام شرکت سپید ماکیان با نماد «سپید» انجام می‌شود. در این عرضه اولیه تعداد ۱۵۰ میلیون و ۷۵۰ هزار سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت «سپید ماکیان» به عنوان پانصد و هفتاد و دومین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بخش زراعت و خدمات وابسته به روش ثبت سفارش عرضه می‌شود. سهم عموم ۱۲۰ میلیون و ۶۰۰ هزار و سهم صندوق‌های سرمایه‌گذاری هم ۳۰ میلیون و ۱۵۰ هزار سهم است.

هر کد بورسی می‌تواند ۱۵۰ سهم در بازه قیمتی ۱۹۹۰ تا ۲۱۰۰ تومانی ثبت سفارش انجام دهد که معادل ۳۱۵ هزار تومان خواهد بود. البته با توجه به مشارکت ۲٫۵ میلیون نفری در عرضه اولیه‌های قبلی پیش‌بینی می‌شود که حداکثر ۴۸ سهم اختصاص یابد که معادل ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.
 
زمان عرضه اولیه «سپید» در بورس + جزئیات
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها